MrGiorgio De Planner 28 maart 2013 #181 Het lijkt alsof de cam boven de ingang is, want aan de kant van het scherm zie ik de rolluiken die aan de zijkant zitten.
Het lijkt alsof de cam boven de ingang is, want aan de kant van het scherm zie ik de rolluiken die aan de zijkant zitten.
R Reinoud Ramaker Member 28 maart 2013 #182 Dan hangt t scherm dus aan de lange kant? Hoe zat het ook alweer met de trappen, daarmee kun je het een beetje mee thuisbrengen?
Dan hangt t scherm dus aan de lange kant? Hoe zat het ook alweer met de trappen, daarmee kun je het een beetje mee thuisbrengen?
M MrMdemiC Waiting for a Lan 28 maart 2013 #183 Als je binne komt hangt de camera (livestream cam) Links boven (net niet boven onze rij tafels)
arwin74 Active member 28 maart 2013 #185 wtf als ik zo kijk staat die cam net op de plek gericht waar mijn scherm straks staat :S Arwin
the_cyberspace uber-prutser 28 maart 2013 #186 arwin74 zei: wtf als ik zo kijk staat die cam net op de plek gericht waar mijn scherm straks staat :S Arwin Klik om te vergroten... Dat word geen p0rn kijken dus...
arwin74 zei: wtf als ik zo kijk staat die cam net op de plek gericht waar mijn scherm straks staat :S Arwin Klik om te vergroten... Dat word geen p0rn kijken dus...
M MrMdemiC Waiting for a Lan 28 maart 2013 #188 haha geweldig!! Mensen het bewijs dus dat ik hard aan het werk was daar!! nu lekker slapen want morgen vroeg sta ik er al weer klaar tot morgen mensen!!
haha geweldig!! Mensen het bewijs dus dat ik hard aan het werk was daar!! nu lekker slapen want morgen vroeg sta ik er al weer klaar tot morgen mensen!!
E enthernal underwater 28 maart 2013 #189 Straks ook alvast het kabelwerk doen Dat het maar snel zo ver is!
Forseti Lucht exploitant 29 maart 2013 #190 Wat gaat de tijd toch langzaam als je aan het aftellen bent.. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Wat gaat de tijd toch langzaam als je aan het aftellen bent.. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
MrGiorgio De Planner 29 maart 2013 #192 Damm wat voelt dat raar dat het al bijna zover is, maar dat ik niet mee ga. Het kriebelt wel weer. Volgend jaar ben ik er weer bij. Have fun jongens! Ik kijk nu al uit naar de beelden.
Damm wat voelt dat raar dat het al bijna zover is, maar dat ik niet mee ga. Het kriebelt wel weer. Volgend jaar ben ik er weer bij. Have fun jongens! Ik kijk nu al uit naar de beelden.
Forseti Lucht exploitant 29 maart 2013 #194 Heb wel een muis maar is niet gaming gericht. @Gio ook geen bezoekje van de vader? Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Heb wel een muis maar is niet gaming gericht. @Gio ook geen bezoekje van de vader? Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
arwin74 Active member 29 maart 2013 #196 heb nog wel een rat 7 en nog een andere can ik geloof cm, neem ze wel ff mee voor je. Arwin
Forseti Lucht exploitant 29 maart 2013 #197 k.3nny zei: welke ? Klik om te vergroten... Logitech m500 Sent from my iPad using Tapatalk HD
k.3nny Oldscool. 29 maart 2013 #198 Rat 7 zowiezo niet,die cm wel benieuwd maar die m500 hou ik als laatste optie, thnks voor alles in iedergeval
Rat 7 zowiezo niet,die cm wel benieuwd maar die m500 hou ik als laatste optie, thnks voor alles in iedergeval
R Reinoud Ramaker Member 29 maart 2013 #199 Heb volgensmij (niet 100% zeker) nog een zwaar versleten G9x liggen, vertoont soms enige storingen. Kan m zo krijgen van me? Inmiddels heb ik Bob ook al zien lopen en zwaaien
Heb volgensmij (niet 100% zeker) nog een zwaar versleten G9x liggen, vertoont soms enige storingen. Kan m zo krijgen van me? Inmiddels heb ik Bob ook al zien lopen en zwaaien
R Reinoud Ramaker Member 29 maart 2013 #200 Livestream: Highflow @ TP10 on USTREAM: . Videogame-marathon Als straks even iemand komt helpen met de focus zou dat nice zijn
Livestream: Highflow @ TP10 on USTREAM: . Videogame-marathon Als straks even iemand komt helpen met de focus zou dat nice zijn