Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic
Ik wil iedereen een fijne TP10 wensen! Zat zelf te twijfelen om ook een keer te komen maar is er weer niet van gekomen. Ga zeker alle streams volgen zodra ze online zijn.
Ik wil iedereen een fijne TP10 wensen! Zat zelf te twijfelen om ook een keer te komen maar is er weer niet van gekomen. Ga zeker alle streams volgen zodra ze online zijn.
Iedereen bedankt, het was weer leuk om iedereen te zien en ook erg leuk om ook nieuwe gezichten te zien.
Er waren gelukkig genoeg karretjes, dus niemand hoefde zich een breuk te sjouwen.
Enige minpuntje voor mezelf was dat ik bij het afbreken wat moeite had met mijn kabel en daarbij een bodempje cola over de pc van iemand morste waardoor hij kortsluiting kreeg. Aan de andere kant was hij denk ik ook een van de weinigen die zn pc (antec 900 meen ik) onder de tafel had.
De les voor de volgende keer: dichter bij de switch gaan zitten. En voor anderen: drink je cola op als je toch zo nodig je pc op de grond moet zetten. :112:
Maar verder was het erg geslaagd! Misschien tot volgend jaar :038:
was zeker een geslaagde lan party probeer volgend jaar wel met me pc te gaan had wat problemen met me pc,@homienator van mij heb je geen last gehad heb me flits uitstaan toen ik een foto maakte