Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Voor zover ik zo snel kan bedenken heb je nog 2 opties.De as eruit boren, wat denk ik niet lukt. As is gehard en is dus normaal gesproken niet doorheen te komen. Al kun je heel misschien geluk hebben als het echt chinese troep is.Een metaal bedrijf opzoeken die een pers hebben. Deze kunnen met 300ton eigenlijk alles eruit persen wat je maar kunt bedenken. (Grootste probleem hier is hoe je alles gaat ondersteunen dat je niks krom perst) Jammer dat je zo ver bij mij vandaan woont. Ik had er anders 2 tot mijn beschikking gehad.
Voor zover ik zo snel kan bedenken heb je nog 2 opties.
De as eruit boren, wat denk ik niet lukt. As is gehard en is dus normaal gesproken niet doorheen te komen. Al kun je heel misschien geluk hebben als het echt chinese troep is.
Een metaal bedrijf opzoeken die een pers hebben. Deze kunnen met 300ton eigenlijk alles eruit persen wat je maar kunt bedenken. (Grootste probleem hier is hoe je alles gaat ondersteunen dat je niks krom perst) Jammer dat je zo ver bij mij vandaan woont. Ik had er anders 2 tot mijn beschikking gehad.