Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Zo, eventjes een paar onderdeeltjes gekocht om m'n brommie klaar te maken voor de winter:Dit houd in:- Waterdichte bougiedop- Bougiekabel die erop past- NGK bougie (standaard van xmotos is nogal k*t)- Nieuwe tandwieltjes (16 tands voor, 37 achter) Dan rij ik ook wat sneller, of gewoon in lagere toeren- Nieuwe ketting (aangezien die op elkaar slijten)- 2 nieuwe binnenbanden (voor winterbanden erop te zetten)- Waterproof luchtfilter (aangezien de standaard powerfilter vol met aarde/restjes zit)Misschien heb ik dit allemaal op vrijdag binnen, dan kan ik naar m'n garagist gaan (Hij is echt goed met bamibrommers)
Zo, eventjes een paar onderdeeltjes gekocht om m'n brommie klaar te maken voor de winter:
Dit houd in:
- Waterdichte bougiedop
- Bougiekabel die erop past
- NGK bougie (standaard van xmotos is nogal k*t)
- Nieuwe tandwieltjes (16 tands voor, 37 achter) Dan rij ik ook wat sneller, of gewoon in lagere toeren
- Nieuwe ketting (aangezien die op elkaar slijten)
- 2 nieuwe binnenbanden (voor winterbanden erop te zetten)
- Waterproof luchtfilter (aangezien de standaard powerfilter vol met aarde/restjes zit)
Misschien heb ik dit allemaal op vrijdag binnen, dan kan ik naar m'n garagist gaan (Hij is echt goed met bamibrommers)