Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik ben er zeker van dat ze die wel erg streng controleren. (alhoewel dat niet zo snel wordt gedaan)Ik rij bijna nooit 60-70 omdat ik bang ben dat ik m'n motor laat overhitten/vastlopen Rij soms ook op het fietspad, maar dan iets van 20km/h beetje sneller dan de fietsers.Ik rij momenteel zonder lichten en teller, dus remlicht werkt ook al niet. Heb ook al eens in de verkeerde richting gereden, en er stond een busje en motorpolitie, eventjes vriendelijk gezwaait, en ze lachten gewoon
Ik ben er zeker van dat ze die wel erg streng controleren. (alhoewel dat niet zo snel wordt gedaan)
Ik rij bijna nooit 60-70 omdat ik bang ben dat ik m'n motor laat overhitten/vastlopen Rij soms ook op het fietspad, maar dan iets van 20km/h beetje sneller dan de fietsers.
Ik rij momenteel zonder lichten en teller, dus remlicht werkt ook al niet. Heb ook al eens in de verkeerde richting gereden, en er stond een busje en motorpolitie, eventjes vriendelijk gezwaait, en ze lachten gewoon