Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja, zachtjesaan... 2 1080Ti's is al wat ik er voor over heb momenteel (1 meer dan ik van plan was te kopen voor normaal gebruik). Een maand geleden leverde me dat nog tot 14 euro per dag op. Nu is dat herleid tot 3-6 euro per dag, elektriciteit er reeds afgetrokken.Als extraatje met je bestaande rig is het ok denk ik. Een dedicated 6-10 RX470 of GTX1060 rig lijkt me in dit klimaat geen topidee, als je de herverkoopwaarde van die kaarten mee in je ROI berekening neemt...
Ja, zachtjesaan... 2 1080Ti's is al wat ik er voor over heb momenteel (1 meer dan ik van plan was te kopen voor normaal gebruik). Een maand geleden leverde me dat nog tot 14 euro per dag op. Nu is dat herleid tot 3-6 euro per dag, elektriciteit er reeds afgetrokken.
Als extraatje met je bestaande rig is het ok denk ik. Een dedicated 6-10 RX470 of GTX1060 rig lijkt me in dit klimaat geen topidee, als je de herverkoopwaarde van die kaarten mee in je ROI berekening neemt...