• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HET ghetto mods topic

Ja, die was al eens eerder ergens gepost op dit forum, had hem ook al eerder ergens anders gezien. En ja, die rules echt wel.!! Alleen jammer dat ik geen zwembad hem :043:

Voor mijn FreeZone Elite had ik een USB cable nodig (Chiller weet wel welke), maar deze zat er bij mij niet bij en moest ik er zelf 1 maken:

Ik had een oude MSI USB/Alert bracket van een dood Mobo.
S6301723b.jpg

En had ook nog een blauw Asus USB opzetstukje voor het moederbord.
Heb de bracket gesloopt.
S6301725b.jpg

witte plug welke van de bracket kwam op het blauwe USB-opzetstukje gedrukten volia ik had een kabel :)
S6301730b.jpg

Pluggde hett in de MTEC controller en het werkt B).
 
Ghetto Cruncher up and runnin

Q9550@4ghz@supreme cu
p5q deluxe@mips
7900gt@vf700 :D
8gb Geil@mips
1,64tb
hx750

wc
DDC18w xspc top
mcr 220
yates
tubing :D

2e1xfmg.jpg


b6yeq9.jpg


245hpwl.jpg


b6yeq9.jpg


2hyb504.jpg


9kut7d.jpg


edit:
op de achtergrond kan je de v2000 zein xD
 
Hardware van Copula? Aan de mips blokjes te zien + de Edge die hier ook even langsgeweest is.

Dus Fris is Crunchend met 10 Cores ?

Oli Crunched de hele week met 6 cores, Laptop ook speciaal ingeschakeld voor deze week, alleen gaat het bij die wat trager vooruit :D
 
Het is idd het hele spul dat voor de V1000@copula bestemd is. :) Behalve die graka. Die komt uit de V2000.
Die is even ziek geweest. Maar na een nachtje in de vriezer te hebben gelegen, is i er weer helemaal bovenop. Geen rooie dwarrelende stipjes meer over het hele scherm.
Pompje in de V2000 was er een paar keer mee gestopt dankzij een brak molex kabeltje. Deze realpower coolermaster pos voeding komt al uit de rma, omdat die daarvoor dit probleem met meerdere kabels had. Toen koste het me een kaart en een mobo. Dit is mijn laatste cm voeding.

Maar opgestaan plaats vergaan, want nu zit er een andere 4870 op z'n plek in de V2000 en moet deze voorlopig genoegen nemen met zijn plek in deze mayday crunchathon ghetto edition.
 
Het is idd het hele spul dat voor de V1000@copula bestemd is. :) Behalve die graka. Die komt uit de V2000.
Die is even ziek geweest. Maar na een nachtje in de vriezer te hebben gelegen, is i er weer helemaal bovenop. Geen rooie dwarrelende stipjes meer over het hele scherm.
Pompje in de V2000 was er een paar keer mee gestopt dankzij een brak molex kabeltje. Deze realpower coolermaster pos voeding komt al uit de rma, omdat die daarvoor dit probleem met meerdere kabels had. Toen koste het me een kaart en een mobo. Dit is mijn laatste cm voeding.

Maar opgestaan plaats vergaan, want nu zit er een andere 4870 op z'n plek in de V2000 en moet deze voorlopig genoegen nemen met zijn plek in deze mayday crunchathon ghetto edition.

Ochja, kan je rustig aan je kast voortdoen.
'k had hier onlangs ook last met een molex kabeltje dat wat los zat@Duality van de cpu-gpuloop, want die draaide niet meer, en gisteren toen ik bezig was met die nieuwe fans erin te gooien heb ik het maar gefikst want het was helemaal brak ...
'k kan mijn ondertussen wel rustig op school concentreren met de komende examens en Duality die klaar is voor de RRtech watermod contest:icon_fU:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Hightower 2 verschillende gtx 770 van het zelfde merk in sli? NVIDIA 9
J Het Xbox One topic Gaming 47
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
Lindenberger Freddy's lollies duiken ook in het wielermilieu op! Algemene Discussies 5
chinx Aangifte inkomstenbelasting, laat jij het doen of doe je het zelf? Algemene Discussies 18

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan