Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aangezien modden aan je main zo enorm irritant is, heb ik even iets tijdelijks gemaakt. Had gisteren een printer van mijn schoonpa meegekregen, werkt niet onder Windows 7 namelijk:
Vandaag vanaf 7 uur bezig met het demonteren en verdremelen van het ding (nog past niet alles):
Niet alles paste erin (althans, geen puf ervoor om er een losstaande casemod van te maken):
Hak, breek en dremel werk. Plus een aantal plastic delen aan elkaar gesoldeerd.
En nog steeds heerlijk stil .
Het originele power knopje natuurlijk hergebruikt.
Niet zozeer een getto mod, maar meer een beunhazenklusje. CPU werd te warm met 1 120 rad, dus daar gooien we gewoon een 480 tegenaan. Voorlopig maar even zo. Het hoeft het maar tot juni/juli vol te houden.
Mijn ghetto mod:
Nieuwe voeding gekregen, uitgepakt en gemonteerd, en het werkt helemaal blij ofcourse.
Na 2 uur gebruik valt de voeding uit (oververhit/rma geval).
Nadat ik mijn voeding buiten de case geplaats had (de warme lucht kwam door mijn cpu koeler omhoog (zat 1mm tussen) en zorgde voor de warmte) ging het wel goed.
Nu moest de voeding op de kop terug, maarja daar zat geen gat, die moet er dan maar inkomen :023:
En dan mis ik nog de schroefgaten, tie rips it is
(Later maar even schroefgaten maken)
Grote kans van
Ach ligt nu op zijn zij om de tie rips niet teveel te belasten, laatste wat ik wil is een afgebroken v8
Morgen gaatjes boren en dan hopen dat het wat steviger zit