Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
korte uitleg, pc uit elkaar gehaalt om cpu waterkoeling te installeren, ssd en ram groene kleur gegeven, als ik de pc opstart gaat hij na 1/2sec terug uit en weer aan en weer uit en weer aan en weer uit en ...... :'(
heb je je cpu eruit gehaald? bios resetten?
graag info wat voor moederbord heb je een bios display
vreemd voeding lijkt mij of iets beschadigd heb je de bios gereset wat gebeurd er precies lijkt wel of je de reset switch vast staat dat hij blijft resetten ?
dat klinkt niet best hoop dat je niet je socket hebt beschadigt waar de cpu ingaat wat heb je verder allemaal gedaan lijkt er nu dus op dat er iets beschadigt is wat voor moederbord heb je
heb even iets opgezocht misschien kan je er iets mee Advices to avoid the dreaded boot loop on GA-Z68X-UD3H-B3
bas
zijn meerdere mensen met dit probleem wat ik je kan adviseren word moeilijk omdat je moederbord een instelling heeft die je kan resetten ga eerst zoeken hoe je je bios reset en moet instellen ik kan niets zien van af hier als je de pc aanzet kan je delet indrukken of f10 dan kom je in de settings van je moederbord probeer hier eerst zo veel mogelijk over te lezen voor je hieraan begint hoop dat je er uit komt
Ik heb idd de cpu eruit gehaalt. Heb nix veranderd in bios. Heb zelfs geen verstand van bios.
mijn pc info
waarom heb je de cpu eruit gehaald als deze er 1 maal inzit en werkt niet meer verwijderen als je hier weinig mee werkt als er op je moederbord nu een pennetje is verbogen of meerdere kan je dus een nieuwe gaan kopen http://forum.highflow.nl/f16/hello-misterc-17617/
er zijn meerdere mensen met dit probleem hoeveel geheugen banken gebruik je video kaart is niet defect eerder je moederbord wat ook niet eens zo hoeft te zijn je kan je ssds los koppelen proberen met 1 geheugen op te starten het lijkt dat hij harrdware niet herkent of je hebt de sata poorten kabels verkeerd om staan kan je niet iemand die verstand van moederborden en bios zettings heeft
Added after 33 minutes: dat zou kunnen hand vast draaien kruis links ik hoop het niet het lijkt dat hij wil opstarten en dat er iets verkeerd zit omdat hij wel wil opstarten zit je videokaart wel goed in het slot alles nalopen of alles los en op nieuw beste is om de bios te resetten videokaart er uit geen ssd dan moet je het opstart scherm met een melding krijgen
meer kan ik niet voor je doen dus sterkte
bas
er zijn meerdere mensen met dit probleem hoeveel geheugen banken gebruik je video kaart is niet defect eerder je moederbord wat ook niet eens zo hoeft te zijn je kan je ssds los koppelen proberen met 1 geheugen op te starten het lijkt dat hij harrdware niet herkent of je hebt de sata poorten kabels verkeerd om staan kan je niet iemand die verstand van moederborden en bios zettings heeft
Kan best zijn dat je socket beschadigd is. Aangezien je geheugen controller in je cpu zit. Ik heb ditzelfde probleem gehad, en bleek idd mijn socket te zijn geweest waar pootjes waren verbogen.
graag gedaan echter weet je zeker dat die defect zijn ik denk nu namelijk dat je socket beschadigt is waar de cpu in zit omdat dit eerder het geval is dan je geheugen slots zijn beschadigd en er kunnen nu meer problemen ontstaan sterkte goed voelen of je cpu vlak in de socket licht voor je hem vast zet
graag gedaan echter weet je zeker dat die defect zijn ik denk nu namelijk dat je socket beschadigt is waar de cpu in zit omdat dit eerder het geval is dan je geheugen slots zijn beschadigd en er kunnen nu meer problemen ontstaan sterkte goed voelen of je cpu vlak in de socket licht voor je hem vast zet