F friedric Junior Member 12 mei 2009 #1 Vraagje. Kan er iemand me helpen om men hardware die te koop staat hier op highflow.nl , Die ook op hardware.info te zetten ? bij lukt het blijkbaar niet (nog niet lang genoeg lid of zo ):098:
Vraagje. Kan er iemand me helpen om men hardware die te koop staat hier op highflow.nl , Die ook op hardware.info te zetten ? bij lukt het blijkbaar niet (nog niet lang genoeg lid of zo ):098:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 12 mei 2009 #2 Die regels hebben ze natuurlijk niet voor niks Ik zou zeggen probeer Tweakers, want hardware verkopen op HWI is een kwelling die je jezelf niet wilt aandoen
Die regels hebben ze natuurlijk niet voor niks Ik zou zeggen probeer Tweakers, want hardware verkopen op HWI is een kwelling die je jezelf niet wilt aandoen
V vhrgamer Water knutselaar. 12 mei 2009 #3 Eerst 3 maanden lid zijn he Misschien kan je het op Tweakers.net proberen .
MrGiorgio De Planner 13 mei 2009 #4 Ben je van Belgie? Dan gaat het swz wat moeilijker omdat men huivert van de verzendkosten en het verschil in prijzen tussen Belgie en Nederland. Misschien dat het dan wat makkelijker is om binnen Belgie te verkopen?
Ben je van Belgie? Dan gaat het swz wat moeilijker omdat men huivert van de verzendkosten en het verschil in prijzen tussen Belgie en Nederland. Misschien dat het dan wat makkelijker is om binnen Belgie te verkopen?