Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Thanks voor adviezen, probleem is opgelost. Het was inderdaad het lastige reservoir. De loop verder was prima (voor zover ik zie lekt het ook niet !)Ik heb de kast meerdere malen (tot 5 keer toe) 90 graden naar achter moeten kantelen en op z'n achterkant moeten zetten.Dan zag je het water uit het reservoir (p1in) door de hele loop heen lopen. Na zo'n 5x kwam het aan de andere kant van het res aan (p2out). Toen heb ik de pomp aangezet en tadaaa... ontluchting !Thanks all!
Thanks voor adviezen, probleem is opgelost. Het was inderdaad het lastige reservoir. De loop verder was prima (voor zover ik zie lekt het ook niet !)
Ik heb de kast meerdere malen (tot 5 keer toe) 90 graden naar achter moeten kantelen en op z'n achterkant moeten zetten.
Dan zag je het water uit het reservoir (p1in) door de hele loop heen lopen. Na zo'n 5x kwam het aan de andere kant van het res aan (p2out). Toen heb ik de pomp aangezet en tadaaa... ontluchting !
Thanks all!