Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Freddy weet je of dit blokje los te krijgen is:Aquatuning - Der Wasserkühlung Vollsortimenter - Watercool HEATKILLER® NSB-12 Southbridge Watercool HEATKILLER® NSB-12 14097En weet je misschien de afmetingen van de grondplaat? Want ik wil hem namelijk op de bestaande NB koeler maken van het gigabyte UD5 moederbord. Ik lijm die dan zeg maar op de NB sink als ik de orginele lamellen eraf hebt gesloopt. Anders kan ik de bovenste sloten toch niet gebruiken. Als ik die erop lijm heb ik verlopig een goedkoop waterkoeling oplossing. Want gaat mij te lang duren voordat er weer nieuwere waterblokken voor dit bord gaan komen (mits ze gaan komen)De bedoeling is dat ik het kopere blokje op de NB lijm. De aansluitingen komen zeg maar iets aan de bovenkant van het blok te zitten. Zo passen dan alle kaarten op dit bord.Zo dus:
Freddy weet je of dit blokje los te krijgen is:
Aquatuning - Der Wasserkühlung Vollsortimenter - Watercool HEATKILLER® NSB-12 Southbridge Watercool HEATKILLER® NSB-12 14097
En weet je misschien de afmetingen van de grondplaat? Want ik wil hem namelijk op de bestaande NB koeler maken van het gigabyte UD5 moederbord. Ik lijm die dan zeg maar op de NB sink als ik de orginele lamellen eraf hebt gesloopt. Anders kan ik de bovenste sloten toch niet gebruiken. Als ik die erop lijm heb ik verlopig een goedkoop waterkoeling oplossing. Want gaat mij te lang duren voordat er weer nieuwere waterblokken voor dit bord gaan komen (mits ze gaan komen)
De bedoeling is dat ik het kopere blokje op de NB lijm. De aansluitingen komen zeg maar iets aan de bovenkant van het blok te zitten. Zo passen dan alle kaarten op dit bord.
Zo dus: