Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik doelde meer over het feit dat in moderne games het geluid van iemand die voor/achter je loopt, vliegt of rijd een heel ander klinkt en dat je daardoor de plaatsing weet. Ik speel zelf actief clan wars met COD WAW en kan met mijn Sennheiser PC160 prima onderscheid maken of iemand voor mij of achter mij zit met lopen. Geld ook voor Bad Company 2, Far Cry 2 etc.
Ow en headsets met USB = No go, er is geen 1 headset die in een USB kastje zoveel componenten kan proppen dat er hetzelfde geluid qua kwaliteit uit kan komen als bij een normale geluidskaart. Zit je voor niets een X-Fi kaart in je PC te stoppen
Ik zou lekker doorsparen voor een Sennheiser. Ik zou voor echte doorgewinterde kwaliteit gaan.. een Razer bijvoorbeeld is allemaal namaak en kwaliteit vind ik ver te zoeken.. En USB heb ik helemaal niks over te klagen, ik had een plantronics op usb en daar heb ik 4 jaar mee gedaan.. tot ik 2 pc's had. toen een PC-350 gekocht van Sennheiser, de beste headset die ik ooit heb geprobeerd!
ik heb de Razer Baracuda... in combo met XFI- 64mbram
en in bad company 2....
t klinkt echt gruwelijk goed....
ik heb zelf ook een logitech speakerzet erop staan ook 5.1 via optisch en ik vindt persoonlijk de headset mooier klinken... mag ook wel.. headset was toen der tijd 140€
gaat deze headset stuk... wordt me volgende zeker weer een Razer
in de jaren hoop headsets versleten... door vele online gamen de Razer houd het nu al een paar jaar uit...
enige minpunt van de Razer is de BASS... die is niet zo aanwezig als bij een subwoofer..
maar als je m goed instelt is het geen gemis
ook na een paar uur game geen last van de oren ivm sommige headsets raar over je oren zitten.... (of ik heb rare oren )
voor low budget headsets nam ik vroeger altijd 'labtec' die ware super goedkoop en goed