• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Headset

Joren

New member
Beste mensjes,

Ik ben opzoek naar een headset, maar weet even niet waar ik moet kijken. Ik wil dus gewoon een goede, van rond de 30-40 euro..

Zoals veel mensen voor de G35 gaan, wil ik dat niet, omdat deze niet eens zo heel goed is, en ook nog redelijk duur.

Help me out plix!
 
Ik heb al jaren de zalman 5.1.
Vind deze persoonlijk echt GE-WEL-DIG.
Als de huidige kapot gaat, koop ik weer dezelfde.

Freddy verkoopt em, en is niet duur voor wat je ervoor krijg

Helemaal mee eens! ook aangezien hij 5 drivers per oor heeft! dus je heb in elk oor 5 boxjes en de bass in dat ding bv @ zware snipers is echt geweldig!

je hoort ook alles zeer zuiver en helder.:066:
 
Helemaal mee eens! ook aangezien hij 5 drivers per oor heeft! dus je heb in elk oor 5 boxjes en de bass in dat ding bv @ zware snipers is echt geweldig!

je hoort ook alles zeer zuiver en helder.:066:

klopt niet helemaal hij heeft aan elke kant 3 boxjes

maar hij werkt echt GEWELDIG!!!!!!!

heb hem zelf ook en je hoord echt je vijand 360 graden om je heen lopen
 
klopt niet helemaal hij heeft aan elke kant 3 boxjes

maar hij werkt echt GEWELDIG!!!!!!!

heb hem zelf ook en je hoord echt je vijand 360 graden om je heen lopen

open.jpg
 
Hmm dacht toch echt altijd 5 drivers :O

naja 3 drivers per oor is nog niet slecht!

hij is wel redelijk groot maar, kwalitatief is het gewoon zeeeer goed!
Kan me eigenlijk niks beter voorstellen voor 5.1 headset met zuiver en Agefilterd geluid.
 
Ik lees nu dat de mic ook zeer goed is, alleen zit deze wel los en moet je die aan de mic zelf klikken. Ik weet nog niet goed of ik hem dus moet nemen.. wil wel graag gewoon een goeie/mooie headset.

edit nvm. Er is geen betere te vinden voor die prijs :D
 
Laatst bewerkt:
Clangenoot van mij oude clan (dit was 3 jaar terug) had hem ook, dacht eerst dat ie defect was, nieuwe gekregen en vond het weer niets. Toen verkocht en een plantronics .90 gehaald en vond dat stukker beter.

Sommige lopen dus helemaal weg met die Zalman, andere weer totaal niet. Mijn mening is dat 5.1 in een headset totaal overrated is. Heb er zelf ook 1 getest, van Razer geloof ik?? En was totaal niet onder de indruk, ik verkies een stereo headset ten alle tijde over een 5.1 headset. Trouwens is het effect van 360 graden gewoon goed te horen met een normale stereo headset, als dat bij jouw niet zo is zou ik eerst de geluidskaart upgraden :)
 
Clangenoot van mij oude clan (dit was 3 jaar terug) had hem ook, dacht eerst dat ie defect was, nieuwe gekregen en vond het weer niets. Toen verkocht en een plantronics .90 gehaald en vond dat stukker beter.

Sommige lopen dus helemaal weg met die Zalman, andere weer totaal niet. Mijn mening is dat 5.1 in een headset totaal overrated is. Heb er zelf ook 1 getest, van Razer geloof ik?? En was totaal niet onder de indruk, ik verkies een stereo headset ten alle tijde over een 5.1 headset. Trouwens is het effect van 360 graden gewoon goed te horen met een normale stereo headset, als dat bij jouw niet zo is zou ik eerst de geluidskaart upgraden :)

Lig er natuurlijk aan wat NU zijn headset is.
 
suround over stereo is tegenwoordig helemaal hot maar is onmogelijk!

je kan niet iets van alleen de voorkant/achterkant aansturen over 2 speakers

ik heb ooit bij mijn oude striker extreme deze SUPERBEAM SoundMax Array MicroPhone for ASUS boards.NEW - eBay, Other Desktop PC Components, Desktop PC Components, Computing. (Eindtijd 26-feb-10 22:03:36 CET)

mic er bij gekregen werkt prima!!
gewoon op je monitor leggen en iedereen hoord je perfect

en anders is dit mischien wat voor je??Psyko Audio Surround Headset | Gadget Garden
ik ben der :054: op

of gewoon deze ;) König Multimedia 5.1 Surround Headset (USB) - Koptelefoons - Gaming - Shop - Gadgets Garden Shop
heb ik zelf geen ervaring mee
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Cooler Master GS750 RGB headset Stand HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Tka Teufel cage gaming headset Verkocht 1
bundymania [Bundymania User Review] Arctic P614 BT Bluetooth Headset (deutsch) HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] Shogun Bros Ensense Gaming Headset [deutsch] HighFlow Product Reviews 0
Sw333t [VERKOCHT] CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset Verkocht 2
bundymania Cooler Master / CM Storm Sirus-C Headset [deutsch] HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] Cooler Master CM Storm Ceres 500 Gaming Headset - ENGLISH HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] CM Storm PULSE-R Gaming Headset [Deutsch] HighFlow Product Reviews 0
olympus Beste (budget) headset Hardware & Software 11
l3p [VERKOCHT] TteSports Shock One Gaming Headset Verkocht 1
J Welke game hardware/gear gebruiken jullie? (muis, headset, muismat etc.) Gaming 32
P [VERKOCHT] Steelseries 5H v2 Headset Verkocht 4
gunnie_nl 5.1 headset Hardware & Software 5
W [GEZ - HEADSET]Logitech G35 Gevonden 2
vincent Corsair HS1 Virtual Surround Sound USB Gaming Headset HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
R Headset / Headphone voor Gaming Hardware & Software 12
Sparky Roccat Tusko monitor tas en Kave headset HighFlow Product Suggesties en Nieuws 23
XenoMorpH Gaming Headset gezocht!! Hardware & Software 18
stn Instellingen: Geluid van mijn speakers en headset Problemen & Oplossingen 1
dopestuff Creative fatality1 gaming headset HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
wijthoef welke headset hebben jullie? Gaming 23

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan