Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Beste mensen,Ik ben in het bezit van Asus P5N-T Deluxe moederbord met ingebakken RAID controller maar nou loop ik tegen het volgende probleem.Als ik m'n RAID-Controller aanzet in de BIOS verdwijnen m'n HDD's uit het main scherm van m'n bios (ze zijn dan nog wel zichtbaar in de RAID-Controller) als ik dan vervolgens Windows XP Home wil installeren herkent hij geen HDD's en ben ik dus genoodzaakt om de installatie te cancellen.Tijdens installatie vraagt Windows om 3th party drivers te installeren van diskette, deze heb ik op floppy staan en het lijkt erop dat hij ze ook leest van die floppy (flop al een keer geformat en opnieuw geinstalled met driver van de support cd, maar helpt ook niet)Kan iemand mij vertellen wat ik fout doeAlvast bedankt,Lethalis
Beste mensen,
Ik ben in het bezit van Asus P5N-T Deluxe moederbord met ingebakken RAID controller maar nou loop ik tegen het volgende probleem.
Als ik m'n RAID-Controller aanzet in de BIOS verdwijnen m'n HDD's uit het main scherm van m'n bios (ze zijn dan nog wel zichtbaar in de RAID-Controller) als ik dan vervolgens Windows XP Home wil installeren herkent hij geen HDD's en ben ik dus genoodzaakt om de installatie te cancellen.
Tijdens installatie vraagt Windows om 3th party drivers te installeren van diskette, deze heb ik op floppy staan en het lijkt erop dat hij ze ook leest van die floppy (flop al een keer geformat en opnieuw geinstalled met driver van de support cd, maar helpt ook niet)
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe
Alvast bedankt,
Lethalis