• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hav NoName

Ja, meer BP dan in eerste instantie de bedoeling was, maar behalve mooi brengt het ook gewoon veel functionaliteit en gemak met zich mee. Dat het dan ook nog mooi spul is maakt het zijn prijs wel weer wat meer waard. (De echte fittingen zelf zijn niet van BP trouwens, enkel bochten, stopfittingen en rotary-adapters zijn van BP :042:)

Zodra m'n 2de GTX weer is toegevoegd zal ik overzichtfoto's maken, gister heb ik beide kaarten in SLI even getest en gestresst (één WC de ander even met stock koeling). En hierbij hield de 2de GTX zich naar behoren voor zover ik kon inschatten. Stressen met Vantage en Furmark heeft hij doorstaan in ieder geval, max 72 graden op de gpu, stock koeler was nu met MX-2.

Ik heb nog niet in de brievenbus gekeken voor die spacers btw, maar volgens mij heb ik deze week nog niets ontvangen, heb m'n vriendin er ook niet over gehoord... :p
 
Wat was je kwijt voor spuiten koederpooten?
Iets rond de 170?
Nee, 'slechts' €105,- ex btw. :107: En voor dit geld heb ik de stukken ook nog eens gewoon zo in kunnen leveren, zonder verder zelf iets te hoeven doen... Persoonlijk vond ik dat een héél schappelijke prijs. :023: Enige opmerking is dat je er zelf wel een beetje achter aan moet zitten, het bedrijf is niet zo vlot met emails en internet volgens mij, maar wel vlot met spuiten daarentegen. :)

Ben benieuwd hoe het eindresultaat is. :) Hoeveel heb je inmiddels aan deze build uitbesteed?
Niet echt bijgehouden, misschien ook maar goed ook? Maar veel van de hardware is overgenomen van Tweakers, HWI'ers en mensen van Highflow, de kosten liggen dus veel lager dan wanneer je alles nieuw zou aanschaffen. Volgens mij zijn enkel de wc-onderdelen nieuw door mijzelf aangeschaft, op de gpu-blokken na.
 
je moet em in het slot draaien, als je de tubing erop heb zitten dan moet je beide tegelijkertijd erin schroeven, dat word dan een kut klusje :S

Maar dan nog als je 1 fitting erop schroeft dan moet de tubing over de 2de fitting en moet 2de deel van de fitting er al tussen zitten, dat is het punt waar ik me zorgen over maak.
 
Zoals je op een eerdere foto misschien hebt gezien hebben ze al aangesloten in de loop gezeten.

wt81t2.jpg


Het is inderdaad wel even prutsen, maar wat je eigenlijk doet is gewoon de kaarten eerst aan elkaar koppelen en dan pas plaatsen. Het is in ieder geval onmogelijk om ze aan elkaar te koppelen na installatie. :042:
 
Die vind/vond ik lelijk, dit vind ik persoonlijk veel mooier staan en het werkt prima hoor. De kaarten zijn al weer op elkaar aangesloten.. Ging sneller dan de eerste keer trouwens.

Ik had de bovenste fitting al in elkaar gedraaid met het stukje tube er dus tussen, de schroef van de onderste had ik ook al over de tube geschoven. Daarna de bovenste fitting in het blok gedraaid en er bleef precies genoeg speling over om de onderste kaart te plaatsen en de tube over de fitting van dat blok te drukken. Restte me enkel nog het aandraaien van de laatste schroef van die fitting, eigenlijk ging het heel makkelijk, niets geen gevloek ook :p
 
Het principe is ieder geval handig, maar dat past niet direct, dus moet je ook weer extenders gebruiken lijkt mij? Dat maakt het dus onnodig duur en of het de montage zoveel makkelijker maakt, betwijfel het... Maar zo'n verbinding als bij jou, dat is dan weer wel heel handig ;)

Btw, heb de spacers ontvangen :042:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M - Mousey92 - Matthijs Kramer - *noname* Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan