• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hav NoName

Thnx. :042:

Tot nu toe ben ik wel te spreken over alles, ben erg benieuwd hoe alles er uiteindelijk uit zal zien... Eigenlijk moet ik ergens nog even een voordelige 2e gtx280 op de kop zien te tikken... :120:
 
Laatst bewerkt:
mocht je nog iedeeen op willen doen kijken eens bij mijn buildlog hij is van een tijdje terug maar heb ook een cosmos gebruikt

blijft een mooie kast alleen voor lans veel te zwaar
 
@steven: Waar je wat kan vinden?

Verder een korte nieuwsflash, eindelijk mijn spuiter gevonden, hier vlakbij in Zevenaar (15min. met de auto). Hopelijk heb ik ergens deze week tijd om de spullen weg te brengen. In principe is alles dan volgende week weer op te halen (toevallig heb ik dan 3 vrije dagen, zou dus mooi uitkomen)

Verder is het zo goed als zeker dat er een 2e GTX280 bij zal komen, ik heb nog een fullcover blok liggen, dus dat is mooi. :047:

More 2 come soon :042:
 
De kast en losse onderdelen liggen bij de spuiter nu :042: :041:

Komende woensdag kon ik alles ophalen is me beloofd. Dan heb ik 5 vrije dagen en in principe zouden de verschillende updates elkaar dan snel moeten opvolgen. :023:
 
Sneak Preview

De onderdelen zijn terug van de spuiterij: :023:

w221ya.jpg



Later meer, ik heb zelf ook nog niets gezien van hetgeen dat zo netjes is ingepakt :110:
 
Laatst bewerkt:
Ik ga verder met m'n mobiel geen foto's meer nemen en wacht wel tot vanavond (en morgen) om wat betere plaatjes te schieten.. Om toch een klein beetje tegemoet te komen, een paar plaatjes die ik al had geschoten met de gsm:

21d0kft.jpg

2qcjo07.jpg

y2t8n.jpg

2wn8evc.jpg


Tot later :042:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M - Mousey92 - Matthijs Kramer - *noname* Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan