• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hav NoName

Mini-update:
Ik heb één van de 5,25" frontjes onder handen genomen. Hier komen de twee led-displays achter te hangen die op twee punten de watertemperatuur gaan tonen.

In Spankyfart's buildlog zag ik dit idee langskomen, maar volgens mij zijn de beide displays toen in het frontje van de floppydrive gegaan, achter een stukje acrylpanel. Dit was erg mooi gedaan, maar aangezien ik dit frontje niet meer heb moest het wat anders worden aangepakt.. Deze meshfrontjes zijn trouwens niet geweldig dremelmateriaal, maar al met al ben ik wel tevreden. Hope you like it :icon_mrgreen:

Betreft deze displays:
detailed_image_1802.jpg


Voor:
riw9eh.jpg


Na:
2lid2z5.jpg


Samen:
ddp5cl.jpg




Nog geen foto's van de displays in werking, heb ze wel even snel getest, ook achter het frontje, maar heb vergeten foto's te schieten, dit komt dus nog.
 
Mini-update met wat foto's.

Deze foto's zijn verre van geweldig... Ik kwam er gisteren achter dat m'n vriendin de camera mee heeft genomen voor een paar dagen... Deze zijn dus gemaakt met de telefoon.

Display tempsensors:
Ik heb de temp-sensors even aangesloten op de voeding om een fotootje te kunnen maken van de displays in actie.

kbac60.jpg


Hier zie je ze achter het frontje oplichten, maar ze zitten alleen nog niet vast in het frontje zelf, dit doe ik t.z.t. wel even. Eventueel wil ik kijken of er nog wat acryl voor te zetten is, ik heb nog wat over van het zijpaneel en dit wordt anders toch niet gebruikt.

(Scherpe)randjes in rubber:
Alhoewel er geen scherpe randen aan de extra gedremelde gaten zaten wilde ik voor de zekerheid de randen toch voorzien van rubber.

Op deze manier ben ik er zeker van dat al mijn gesleevde kabels die door deze gaten gaan netjes en heel blijven. Verder vind ik het zelf ook mooi ogen, vandaar dat ik alle gaten heb omrand.

acx73l.jpg
mwqyav.jpg
25f5ys3.jpg


En ja, de bovenste sleuf is niet gedaan, maar die is niet zichtbaar. Verder is dit gat voorzien van een dikke gladde rand die kabels niet zal beschadigen.

Dezelfde rand zat trouwens ook om de drie sleuven aan de zijkant, dit betekende dat de rubberen trimrand er niet omheen paste... Daarom zijn deze randjes met de dremel weg geslepen. Viel me nogal tegen ook, aangezien de slijpschijfjes eigenlijk niet bedoeld zijn om zo gebruikt te worden.
 
Ik kwam dit toevallig tegen toen ik laatst mijn bestelling bij Freddy aan het samenstellen was.

Op de gok mee besteld en ben erg content, maar de kans is groot dat het ergens anders wel goedkoper te vinden is hoor, alleen dit was zo lekker makkelijk :105:

@Edtje:
Bij mij doen ze het gewoon :hmm
 
lol, thnx, doe ik in ieder geval iets goeds :042:

Het zijn allemaal van die kleine dingetjes, veel anders kan ik niet doen. Ik wacht nog steeds op een reply van de spuiter.. Ik hoop komende week de case weg te kunnen brengen om te coaten. :108:

Dan zou er echt schot in moeten komen en kan alles in worden gebouwd, maar eerst moet ik de nieuwe rads nog spoelen, morgen maar eens rondkijken of ik ergens gedestilleerd water kan vinden tegen een schappelijke prijs, anders moet het maar met demi ofzo.
 
Ik kwam dit toevallig tegen toen ik laatst mijn bestelling bij Freddy aan het samenstellen was.

Op de gok mee besteld en ben erg content, maar de kans is groot dat het ergens anders wel goedkoper te vinden is hoor, alleen dit was zo lekker makkelijk :105:

@Edtje:
Bij mij doen ze het gewoon :hmm

ik had het al wel in de shop gezien maar dacht dat het veel dikker was... nu ik dit zie ga ik het ook bestellen
 
Er zullen zeker nog genoeg foto's worden geplaatst hier, regelmatig terugkomen is altijd goed hehe :042:

Maar de setup met alle waterkoelingsonderdelen en de loop etc zullen pas komen als de kast gecoat is... Hetgeen wat op zich laat wachten helaas. Tot die tijd kleine details afwerken en sleeving, dat is alles wat ik doe :)
 
en nog eens een vraag waarom heb je dat vierkant dat onder je mobo komt uitgesneden? welk doel heeft dat dat groot vierkant waar geen ruber omheen zit
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M - Mousey92 - Matthijs Kramer - *noname* Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan