• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hav NoName

leuke foto's, en een heel bende katten ook precies (3?) :082:

Welk product gebruik je om alles zo zuiver te krijgen?
2 katten, die echt héél erg nieuwsgierig zijn, hetgeen wel eens lastig kan zijn. :101:

Over het algemeen gebruik ik gewoon een goede doek, wasbenzine en wattenstaafjes.

lol ik kreeg geen kat bij mijn cosmos! en die popnagels, kan je daar ff fototje van maken hoe je het weer in elkaar heb gekregen?

alvast bedankt
Kan, zodra de boel gecoat is. :p Zou in principe niet al te lastig moeten zijn. popnagels kun je gewoon met een tang zetten.

ik zie 'n kat jo :p

maar netjes tot nu toe, hopelijk even netjes als er kabels bij komen kijken :D
Er komen nog wat extra uitsparing in de tray voor kabels, verder zal grofweg alles donkerzwart zijn dankzij Xel's sleeves, hoop zo veel mogelijk uit het zicht te krijgen en de rest onopvallend te houden... We'll see.

Nice! mooi veel foto's! erg plezant om te zien!
kan je mss foto maken van de gaten van je res in je kast? kan ik zien hoe je het vast gemaakt heb aangezien ik ook moet boren in me kast later
Kan ik morgen wel even doen, de gaten heb ik in het diepere richeltje geboord (denk aan de lengte van de schroeven, past in principe, maar evt. kun je de schroefgaten dus iets opschuiven voor extra effectieve schroeflengte).

De kast zelf uit elkaar gehaald vandaag:

Nog geen poedercoater gevonden, maar alles toch maar uit elkaar gehaald. Maakt de kast wat makkelijker te bewerken, scheelt ook flink met het tillen van de kast.

De grote fan uit het zijpaneel heb ik ook al vast maar gedemonteerd, die heeft geen meerwaarde. Het Mesh-vlak gaat vervangen worden door een Acrylglazen panel, waarschijnlijk UV-blauw ofzo.

17g09h.jpg
11rawz7.jpg

Uit het bovenste paneel heb ik al het plastic weggeknipt, dit moet uiteraard nog bijgewerkt worden waarna het wss zwart wordt gespoten.

10xaq9z.jpg

25fo8k1.jpg
6fyzpk.jpg

Ik wil dat gaas/rooster er ook uit knippen, ik ben alleen bang dat het hele spul heel erg slap wordt. Blijft hij nog redelijk stevig of is het nu net een elastiekje?:D

Die honingraat roosters (op de foto beneden zie je nog net) bedoel je? Die kun je gewoon weghalen. Die zitten er zeker niet om de stevigheid van de kast te verbeteren ;)

@Wijthoef:
Foto met de twee gaatjes waarmee m'n res vastgeschroefd wordt (groene cirkels).
160xet.jpg

P.S. ik mis een spacertje, iemand nog eentje over toevallig? :)

Die honingraat roosters (op de foto beneden zie je nog net) bedoel je? Die kun je gewoon weghalen. Die zitten er zeker niet om de stevigheid van de kast te verbeteren ;)

@Wijthoef:
Foto met de twee gaatjes waarmee m'n res vastgeschroefd wordt (groene cirkels).

P.S. ik mis een spacertje, iemand nog eentje over toevallig? :)

top man bedankt! maak je ze echt vast met een schroef? of met een boutje en een moertje?

thx for the pic

Nee nee, er komt wel gewoon een moertje achter hoor. Ook al zou het prima zonder kunnen, zo vast zit de schroef wel, maar ik gebruik gewoon de standaard bevestiging die wordt meegeleverd.
detailed_image_3587.png

Enige wat ik nog wil doen is het spuiten van de twee beugels.

De beugels zelf bedoel je? Zou kunnen, maar dan zou ik er gaten in moeten boren, en dan zou de led vanachter het moederbord tray erin passen... Netjes weggewerkt in ieder geval..

Maar dat wordt lastig, zonder bankschroef of iets om ze vast te zetten etc.. Alles moet vanuit de losse pols gebeuren :)

Kleine update

Eigenlijk te mooi weer, maar toch nog wat uitgevoerd:

In de zon met wat drinken een beetje fans (stuk of 8-9 gedaan) zitten sleeven, verder de topcover bijgesneden om de lelijke plastic uitsteeksels te verwijderen.

M'n 6 S-Flexjes:
1688twk.jpg
30ts4k6.jpg

Bijgesneden topcover:
oji62q.jpg

Verder even langs de gamma gegaan voor een spuitbus primer en zwarte verf. De drive-fasteners van Cooler Master wil ik zwart spuiten (ik zou ook zwarte kunnen kopen, maar goed... To mod or not to mod :048:

Het gaat dus om deze dingen:
jzcosz.jpg

Om te proberen heb ik er dus eentje helemaal uit elkaar gehaald. De knop wil ik zo houden, blauw. Enkel het omhulsel wil ik donker zwart. Heb er dus eentje licht opgeschuurd en vanmiddag een primerlaag gegeven, morgen na uitharden nogmaals licht opschuren en dan zwart spuiten en zien wat er van komt :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M - Mousey92 - Matthijs Kramer - *noname* Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan