Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
2 katten, die echt héél erg nieuwsgierig zijn, hetgeen wel eens lastig kan zijn. :101:leuke foto's, en een heel bende katten ook precies (3?) :082:
Welk product gebruik je om alles zo zuiver te krijgen?
Kan, zodra de boel gecoat is. Zou in principe niet al te lastig moeten zijn. popnagels kun je gewoon met een tang zetten.lol ik kreeg geen kat bij mijn cosmos! en die popnagels, kan je daar ff fototje van maken hoe je het weer in elkaar heb gekregen?
alvast bedankt
Er komen nog wat extra uitsparing in de tray voor kabels, verder zal grofweg alles donkerzwart zijn dankzij Xel's sleeves, hoop zo veel mogelijk uit het zicht te krijgen en de rest onopvallend te houden... We'll see.ik zie 'n kat jo
maar netjes tot nu toe, hopelijk even netjes als er kabels bij komen kijken
Kan ik morgen wel even doen, de gaten heb ik in het diepere richeltje geboord (denk aan de lengte van de schroeven, past in principe, maar evt. kun je de schroefgaten dus iets opschuiven voor extra effectieve schroeflengte).Nice! mooi veel foto's! erg plezant om te zien!
kan je mss foto maken van de gaten van je res in je kast? kan ik zien hoe je het vast gemaakt heb aangezien ik ook moet boren in me kast later
De kast zelf uit elkaar gehaald vandaag:
Nog geen poedercoater gevonden, maar alles toch maar uit elkaar gehaald. Maakt de kast wat makkelijker te bewerken, scheelt ook flink met het tillen van de kast.
De grote fan uit het zijpaneel heb ik ook al vast maar gedemonteerd, die heeft geen meerwaarde. Het Mesh-vlak gaat vervangen worden door een Acrylglazen panel, waarschijnlijk UV-blauw ofzo.
Uit het bovenste paneel heb ik al het plastic weggeknipt, dit moet uiteraard nog bijgewerkt worden waarna het wss zwart wordt gespoten.
Die honingraat roosters (op de foto beneden zie je nog net) bedoel je? Die kun je gewoon weghalen. Die zitten er zeker niet om de stevigheid van de kast te verbeteren
@Wijthoef:
Foto met de twee gaatjes waarmee m'n res vastgeschroefd wordt (groene cirkels).
P.S. ik mis een spacertje, iemand nog eentje over toevallig?
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
M | - Mousey92 - Matthijs Kramer - *noname* | Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor | 10 |