Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ben benieuwd hoe het eindresultaat is. Hoeveel heb je inmiddels aan deze build uitbesteed?
Nee, 'slechts' €105,- ex btw. :107: En voor dit geld heb ik de stukken ook nog eens gewoon zo in kunnen leveren, zonder verder zelf iets te hoeven doen... Persoonlijk vond ik dat een héél schappelijke prijs. :023: Enige opmerking is dat je er zelf wel een beetje achter aan moet zitten, het bedrijf is niet zo vlot met emails en internet volgens mij, maar wel vlot met spuiten daarentegen.Wat was je kwijt voor spuiten koederpooten?
Iets rond de 170?
Niet echt bijgehouden, misschien ook maar goed ook? Maar veel van de hardware is overgenomen van Tweakers, HWI'ers en mensen van Highflow, de kosten liggen dus veel lager dan wanneer je alles nieuw zou aanschaffen. Volgens mij zijn enkel de wc-onderdelen nieuw door mijzelf aangeschaft, op de gpu-blokken na.Ben benieuwd hoe het eindresultaat is. Hoeveel heb je inmiddels aan deze build uitbesteed?
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
M | - Mousey92 - Matthijs Kramer - *noname* | Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor | 10 |