Vervelende & saaie update
Aangezien ik wat problemen had met een GTX280 is die voorlopig even uit de loop gehaald. :087::087::108:
Problemen komen/kwamen voort uit het feit dat hij, denk ik, zichzelf uitschakelde vanwege oververhitting. Bij booten gewoon een groene powerled maar na een korte periode van aanstaan schakelde de boel uit en veranderde de groene led naar oranje... Even kort getest met stock cooler terug op de kaart draaide hij wel gewoon... Ik neem aan dat het niet aan het feit ligt dat er geen fan was aangesloten op de kaart (heb daar ooit wel eens geruchten over gehoord, maar niet m.b.t. de GTX280).
Anyway, aangezien ik voorlopig een paar dagen niet kan werken is alles even gepauzeerd, het syteem draait overigens wel, nu dus met 'slechts' één watergekoelde GTX280.
GTX280 Idle:
GPU: 34°C
Geheugen: 26°
VRM: 33°C
GTX280 Stressed (10min. Furmark):
GPU: 46°C
Geheugen: 38°C
VRM: 63°C
De cpu komt nu stressed niet boven de 45°C, maar dit kan nog wel wat beter denk ik. Veel warmer zal hij echter ook niet worden schat ik, we'll see. De
fans op m'n rads kunnen in ieder geval nog harder (+/- 50-60% met fan controller nu) en ik zou de cpu nog kunnen lappen als ik zin krijg...
Vooralsnog ben ik wel tevreden met deze temps, nu nog even die tweede GTX280 er tussen zetten volgende week en dan is de boel wel klaar, om niet helemaal 'pic-loos' af te sluiten een paar 'zinloze pics', het is afwachten op het eindresultaat voor verdere pics...:106:
Hm..Kabelmanagement?
Streng toezicht...:
Zo moeten de GTX'n uiteindelijk in de loop:
More to come... :042: