• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hav NoName

Op het moment bezig met het in elkaar zetten van de onderdelen, waarschijnlijk moeten er nog wat fittingen bijkomen om wat bochtjes te maken en om de temp-sensors goed te kunnen aansluiten, maar daar kan Freddy vast wel mee helpen.

Een paar plaatjes geschoten tijdens test-assemblage:

Het blauw op de foto komt hier op mijn scherm niet echt overeen met de echte kleur, of het aan m'n laptop ligt of aan de fotocamera, who knows... In het echt vind ik het in ieder geval mooier ogen dan het nu hier doet :)

1zpmqnt.jpg
w1bpr6.jpg
10gz1tz.jpg
j8mx6s.jpg

Pomp² + aangepaste HDD-ophanging:
4ewkp.jpg

Achterkant inclusief prachtige Decathlon-voeding en fan+filter :042::
908z8l.jpg

Hail TFC Triple!!!
ogmlav.jpg

Fans boven de Triple:
52yj5.jpg

v3dqvq.jpg

More 2 come soon :023:

Thnx :)

Beetje jammer alleen dat het op de foto minder goed overkomt, het blauw klopt niet... Maar misschien is het wel een verkeerde iso-instelling of gewoon verkeerd licht. Als ik straks alle restjes heb besteld bij Freddy en dat zaterdag wordt bezorgd dan kan ik dit weekend buiten foto's schieten, wat hopelijk beter overkomt

Johnny kan zaterdag wellicht beamen dat de foto's het echte werk geen recht aan doen als hij z'n hdd komt ophalen ;)

Sommige kasten hebben het inderdaad standaard en ik kan me voorstellen dat het bij budgetkasten niet direct zo nodig of gewenst is, maar bij de high-end kasten zou het gewoon wel altijd zo moeten vind ik... :)

Vervelende & saaie update

Aangezien ik wat problemen had met een GTX280 is die voorlopig even uit de loop gehaald. :087::087::108:

Problemen komen/kwamen voort uit het feit dat hij, denk ik, zichzelf uitschakelde vanwege oververhitting. Bij booten gewoon een groene powerled maar na een korte periode van aanstaan schakelde de boel uit en veranderde de groene led naar oranje... Even kort getest met stock cooler terug op de kaart draaide hij wel gewoon... Ik neem aan dat het niet aan het feit ligt dat er geen fan was aangesloten op de kaart (heb daar ooit wel eens geruchten over gehoord, maar niet m.b.t. de GTX280).

Anyway, aangezien ik voorlopig een paar dagen niet kan werken is alles even gepauzeerd, het syteem draait overigens wel, nu dus met 'slechts' één watergekoelde GTX280.

GTX280 Idle:
GPU: 34°C
Geheugen: 26°
VRM: 33°C

GTX280 Stressed (10min. Furmark):
GPU: 46°C
Geheugen: 38°C
VRM: 63°C

De cpu komt nu stressed niet boven de 45°C, maar dit kan nog wel wat beter denk ik. Veel warmer zal hij echter ook niet worden schat ik, we'll see. De fans op m'n rads kunnen in ieder geval nog harder (+/- 50-60% met fan controller nu) en ik zou de cpu nog kunnen lappen als ik zin krijg...

Vooralsnog ben ik wel tevreden met deze temps, nu nog even die tweede GTX280 er tussen zetten volgende week en dan is de boel wel klaar, om niet helemaal 'pic-loos' af te sluiten een paar 'zinloze pics', het is afwachten op het eindresultaat voor verdere pics...:106:

Hm..Kabelmanagement?
fu8b53.jpg

Streng toezicht...:
lkw48.jpg

Zo moeten de GTX'n uiteindelijk in de loop:
wt81t2.jpg

More to come... :042:

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M - Mousey92 - Matthijs Kramer - *noname* Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan