Nieuwe wc-onderdelen
Zoals gewoonlijk was Freddy weer erg goed bezig, verschillende onderdelen waren ten tijde dat ik ze dacht nodig te hebben niet opgenomen in de shop, maar met een aantal pm's was dat zo opgelost. Ook de levertijd was lekker kort, wel zo prettig.
Goed opgevulde doos:
Go Freddy :007:
Wat connectoren:
Deze zijn voor de 24-pin extension van de Cosmos. De standaardversies zijn lelijk wit. Hetzelfde geldt voor veel van de4-pin molexen, dus ook hievoor wat vervangers besteld.
Twee temp-sensors:
Deze komen inline in de loop te hangen en worden voorin de kast gemonteerd. (Jaja, I know, niet origineel, maar zolang het mij bevalt...:icon_butt
Aftapkraan:
Aantal UV-leds:
Sommigen zouden ze zelf solderen, maar aangezien ik daar de spullen niet voor heb doe ik het lekker makkelijk :042:
Tweede DDC1-pomp + XSPC top:
Komt in serie te staan met de
pomp die ik al in mijn bezit had.
Bitspower Bling Bling:
Hier en daar komt er toch wat
Bitspower in de case, niet overal though aangezien ik de prijs toch te pittig vind voor het geen je krijgt. De standaard nickel black
fittings die ik al had zullen dus hoofdzakelijk worden gebruikt, maar de Q-Rotary adapter en de 45 graden extenders zijn erg handig i.v.m. routing van de slangen.
TFC Xchanger Triple Rad:
De 'Double' was al eerder besteld en nu is de 'Triple' ook binnen, deze komt boven in de Cosmos te hangen, de ander voorin.
Paar overzichtshots: