Harjo OC noob 25 januari 2011 #21 Klein updatetje Al het plastic werk is gespoten wacht nu op mijn plexiglas om daarvan me pcu cover te maken ook kreeg ik pakketje van highflow Het spuitwerk Verzameling spuitbussen als je goed kijkt kan je en bob de bouwen voertuig zien
Klein updatetje Al het plastic werk is gespoten wacht nu op mijn plexiglas om daarvan me pcu cover te maken ook kreeg ik pakketje van highflow Het spuitwerk Verzameling spuitbussen als je goed kijkt kan je en bob de bouwen voertuig zien
Harjo OC noob 28 januari 2011 #26 Mini update Vandaag heb ik mijn plexiglas binnen gekregen Kan me dit weekend dus niet vervelen Het wachten is nu nog op mdpc namelijk mijn sleeving hopelijk is dat ook snel binnen dan kan alles weer in elkaar Pakketje Onder het toezicht van me grote Held De inhoud Als je iets binnen krijgt ga je ook meteen aan de slag Foto,s zeggen meer dan 1000 worden dus hierbij wat foto,s zodra ik klaar ben met het plexiglas word de binnenkant van de kast gespoten de plek waar nu mijn 24 pins kabel loopt wil ik ook nog een stukje plexiglas voor plaatsen Laatst bewerkt: 28 januari 2011
Mini update Vandaag heb ik mijn plexiglas binnen gekregen Kan me dit weekend dus niet vervelen Het wachten is nu nog op mdpc namelijk mijn sleeving hopelijk is dat ook snel binnen dan kan alles weer in elkaar Pakketje Onder het toezicht van me grote Held De inhoud Als je iets binnen krijgt ga je ook meteen aan de slag Foto,s zeggen meer dan 1000 worden dus hierbij wat foto,s zodra ik klaar ben met het plexiglas word de binnenkant van de kast gespoten de plek waar nu mijn 24 pins kabel loopt wil ik ook nog een stukje plexiglas voor plaatsen
Harjo OC noob 28 januari 2011 #34 M5rvii zei: en van waar ? Klik om te vergroten... PLEXIGLAS PERSPEX LICHTKOEPELS & PLAKPLASTIC vindt u bij BOUWPLASTICS
M5rvii zei: en van waar ? Klik om te vergroten... PLEXIGLAS PERSPEX LICHTKOEPELS & PLAKPLASTIC vindt u bij BOUWPLASTICS
Dustyrick Junior Member 29 januari 2011 #35 Harjo zei: PLEXIGLAS PERSPEX LICHTKOEPELS & PLAKPLASTIC vindt u bij BOUWPLASTICS Klik om te vergroten... Zeer goede site, heb er ookal een paar keer plexi besteld. Word ook zeer goed verpakt!
Harjo zei: PLEXIGLAS PERSPEX LICHTKOEPELS & PLAKPLASTIC vindt u bij BOUWPLASTICS Klik om te vergroten... Zeer goede site, heb er ookal een paar keer plexi besteld. Word ook zeer goed verpakt!
Harjo OC noob 29 januari 2011 #36 Dustyrick zei: Zeer goede site, heb er ookal een paar keer plexi besteld. Word ook zeer goed verpakt! Klik om te vergroten... ja zeker je bent ongeveer en half uur bezig om de verpakking er af te hallen
Dustyrick zei: Zeer goede site, heb er ookal een paar keer plexi besteld. Word ook zeer goed verpakt! Klik om te vergroten... ja zeker je bent ongeveer en half uur bezig om de verpakking er af te hallen
Harjo OC noob 31 januari 2011 #37 Mini update Sleeving is binnen ben alleen een maat vergeten :013: Dus ik moet nog wat bij bestellen Het plexiglas is allemaal klaar Nu moet ik alleen dan kast nog spuiten en kan hij weer in elkaar tijdelijke opzet lege kast Erg slechte foto kwaliteit tot de volgende keer
Mini update Sleeving is binnen ben alleen een maat vergeten :013: Dus ik moet nog wat bij bestellen Het plexiglas is allemaal klaar Nu moet ik alleen dan kast nog spuiten en kan hij weer in elkaar tijdelijke opzet lege kast Erg slechte foto kwaliteit tot de volgende keer
T The Boiler New member 31 januari 2011 #39 Vannos zei: welke kleur ga je hem spuiten ? Klik om te vergroten... Sorry maar even een kleine hint CHECK DE TOPIC TITEL ROFL en misschien de openings post
Vannos zei: welke kleur ga je hem spuiten ? Klik om te vergroten... Sorry maar even een kleine hint CHECK DE TOPIC TITEL ROFL en misschien de openings post
Vannos upgrading....... 31 januari 2011 #40 The Boiler zei: Sorry maar even een kleine hint CHECK DE TOPIC TITEL ROFL en misschien de openings post Klik om te vergroten... had ik al gezien Matt zwart ? zijde glans zwart , Hoogglans zwart enz enz en dat zelfde geld voor rood
The Boiler zei: Sorry maar even een kleine hint CHECK DE TOPIC TITEL ROFL en misschien de openings post Klik om te vergroten... had ik al gezien Matt zwart ? zijde glans zwart , Hoogglans zwart enz enz en dat zelfde geld voor rood