• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hallo mij naam is Parish de Boer

leipo18

New member
Hallo ik heet Parish de Boer,
Ik zit op de school Deventer Aventus en Studeer aan Medewerker ICT.
Ik ben 20 jaar.
Hobby's . Ik doe aan bodybuilding , ik train 6 dagen 3 uurtjes train 2 keer op een dag , maandag is altijd me rust dag
en volg mijn dieet ook perfect , me droom is om later een profesionele bodybuilder te worden.
Ben half indo , half nederlands.
Wat zijn mijn computer specs , ik heb nu een ouwe computer, persoonlijk vind ik het wel weer is genoeg daarom ben ik nu al 1,5 jaar aan het sparen voor een ultimate computer oftewel een high end gaming system, en terwijl ik nu zit te schrijven hoef ik nog maar 1 maand te sparen en kan ik mijn pc eindelijk bouwen dit is de zelfde reden waarom ik mij hier aanmeld op de forum , omdat ik nu nog alleen een goede waterkoeling nodig heb, maar ik eigenlijk niet zoveel verstand van waterkoeling heb , ik hier duidelijk zie dat bijna het hele highflow community wel erg veel verstand van waterkoeling heeft , ga hier daarom ook zeker gebruik van maken.

mijn specificaties van de computer die ik dus bijna compleet heb en dan kan bouwen.
Case - Cosmos 2 / Ga binnenkort bestellen
CPU - i7 2600k
Moederbord - Asus maximus IV extreme
PSU - Silverstone Strider 1500W
Videokaarten - 2 keer Gtx 590 Point of View ultra charged
Ram geheugen 16gb - 4 keer 4 gb G skill Ripjaws CL 7-8-7-24 1.6v
SSD OS - 120 gb ocz vertex 3
SSD Games - 256 gb Samsung 830 series
HDD voor alle overige - 1 tb samsung spinpoint F1
DvD Rewriter - Plextor PX-L890SA
Waterkoeling? - CPU only
Fan controller - ? ben nog aan het bekijken ga ook nog andere fans voor mijn cosmos 2 case halen
Monitor - LG 1920 X 1080 maar ik ga een multi setup kopen heb er all eentjuh op het oog maar moet nog afwachten hoeveel de monitor kost en wat de specificaties zijn heb het over deze monitor

Nieuwe 3d-ips-monitor van LG heeft 1mm-bezel | Core | Tweakers.net Nieuws

dit was het volgens mij , iedegeval hoop dat jullie me nu een klein beetje meer kennen en hoop dat ik hier ook warm word verwelkomt , Groeten parish en hoop dat jullie veel plezier hebben met waterkoelen , want ik ga het zeker doen:).

PS: zal binnenkort ook wel foto;s plaatsen van het hardware dat ik heb gekocht.
 
Dankjewel , en sorry als mijn schrijfgedrag niet zo netjes er uitziet.
zal er voortaan wel opletten. zie dat je in enschede woont , ik zelf woon in hengelo. heb je toevallig beetje verstand van waterkoeling
want wil is achterkomen wat ik nou allemaal nodig heb voor waterkoeling en waarvoor het product dat ik nodig heb dient bijvoorbeeld radiator enzo ,

Parish De Boer
 
er is (zover ik kan zien) niets mis met je schrijfgedrag hoor :)

Ik kan niet zeggen ja ik heb verstand van waterkoeling want toen ik hier een half jaar geleden ongeveer kwam was ik totaal leek op wc gebied!, ik heb toen door veel buildlogs en forum surfen best veel geleerd en je kan hier altijd een topic beginnen met vragen wat je beste kan nemen. :)

Ik heb het nu een beetje meer op gevoel gegaan..2e hands pomp (die nog vrij jong was) overgenomen..hier en daar fittingen en de rest maar het loopt allemaal prima en ziet er mooi uit :)

Ik heb nu alles uit elkaar liggen omdat ik met mn mod (klik) bezig ben maar als dat klaar is wil ik je rustig helpen geen probleem :)
 
dankje wel Cygnitron, voel me hier all meteen thuis op deze forum , er zijn hier veel beleefde mensen waardeer dat van deze highFlow ( forum ):)
en sir serial zowiezo dankjewel voor je aanbod we zullen wel zien ik probeer er zelf eerst maar achter te komen hoe het moet,
en btw helemooie project heb je aan de gaande succes ermee , en wat ik zag ziet er behoorlijk indrukwekkend uit op de foto's die je hebt gestuurd ben zeker benieuwd en zal het zeker volgen kan er mischien ook nog iets van leren wie weet:).
 
Welkom op het forum! Alvast veel lees en type plezier toegewenst! :)

Ik ben zelf ook fanatiek bezig met fitness, alleen door tijdgebrek kan ik maar 2 of 3 keer per week trainen, maximaal een uur of uiterlijk 1,5 uur per keer :(
Maar door een goede schema en eetpatroon boek ik gelukkig toch nog redelijke resultaten :)
Check deze topic: http://forum.highflow.nl/f86/fitness-krachtsport-topic-4487/
Misschien kan je je schema daar posten en eventuele tips/ervaringen die je afgelopen jaren hebt opgedaan!
 
hallo Freddy dankjewel voor het verwelkomen zie dat je een belangerijke status hebt in deze forum.
en over dat schema toevallig ben ik weer bezig met een nieuwe schema aan het maken want wil me eerste bodybuilding wedstrijd aan gaan beginnen, en ik ga zeker wel mijn ervaringen in de fitness / Krachtsport topic zetten, niet nu omdat ik me eigen schema eerst moet ordenen maar zal het wel binnenkort doen. als je toevallig nog wat vragen hebt over trainen ofzo, zal ik je best willen helpen daar voor zijn wij fitness/ bodybuilders uiteindelijk voor we moeten me kaar helpen, vooral omdat we het zelfde gemeen hebben en dat is je body creëren die je in je hoofd of tewel in je visualisatie hebben ( Is het vertalen van een gedachte naar een beeld ).
Succes met trainen Freddy en die 85 kilo naar 78 kilo gaat je wel lukken makkelijk!. positief blijven denken dat is de Key van succesheid.
 
Ik weeg inmiddels +/- 71 kilo :) Abs zijn weer zichtbaar hehe, heb mijn bf nog niet gemeten, maar zal nu denk ik onder 10% zijn woohooo.
Ben deze week ook begonnen met een nieuw schema, want merk dat ik niet meer groei.
Veel met dumbells nu en elke laatste set van een oefening een dropset.
Helemaal door de verzuring heen en opbranden maar :)
Jij ook succes, zeker met je aankomende wedstrijd, dat is wel een stuk serieuzer trainen!
 
en sir serial zowiezo dankjewel voor je aanbod we zullen wel zien ik probeer er zelf eerst maar achter te komen hoe het moet,
en btw helemooie project heb je aan de gaande succes ermee , en wat ik zag ziet er behoorlijk indrukwekkend uit op de foto's die je hebt gestuurd ben zeker benieuwd en zal het zeker volgen kan er mischien ook nog iets van leren wie weet:).

Dank je :) en je komt er echt wel uit hoor, er zijn mensen genoeg met jarenlange waterkoeling ervaringen en niemand hier is te beroerd om je goed advies te geven :)

De mod in totaal gaat nog wel ffies duren maar ben al mooi eindje opweg :D
 
hallo Sir serial , ja dat heb ik gezien dat je mod al een eindje op weg is ziet er echt indrukwekkend uit ook de details dat je in topic schrijft , je ziet gewoon je passie er in :) En Freddy moet zeggen dat het heel knap is als je onder de 10% bf zit laat toch zien dat je echt wel serieus aan het trainen bent , heb je eigenlijk al je bf opgemeten ben benieuwd of het ook tegen de 10% bf of minder zit?
 
Ik was iets te positief :p
Heb deze week toevallig een weegschaal gekregen voor mijn verjaardag van me neefje, eentje waarbij je bf, water en spiermassa kan meten.
Volgens de weegschaal is mijn bf 14%, dat was in de avond voor het slapen gaan.
 
De integriteit van zulke weegschalen is ook maar twijfelachtig.
Als je het serieus wilt weten zul je toch een DEXA scan moeten laten doen, heb je gelijk je bot-, vet- en spiermassa in diverse gebieden van je lijf te pakken.
 
Ben het helemaal met Sanders eens,niet onrespectvol naar jouw toe freddy maar lichaamsvet percentage meten kan je het beste met een huidplooimeter. het schijnt dat weegschalen die lichaamsvet percentage meten , nogal verafwijken.Wat ik heb gelezen is
dat de weegschaal niet je hele lichaams gewicht mee berekent, voorbeeld : het berekent alleen maar je bovenlichaam en mist uit eindelijk je onderlichaam, of andersom . op dit moment geen bronnen er voor maar kan je garanderen dat je beter naar een fitness zaal kan gaan en vragen of iemand met een huidplooimeter je vet percentage kan berekenen , mischien voor jouw niet zo belangrijk als voor mij, want ik moet natuurlijk me klaarstomen voor wedstrijden. maar nog steeds een idee;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
D hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
T Hallo, ik ben Leon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
W Hallo Ik ben Jan Willem Advies Waterkoeling Setup 4
C Hallo Ik ben Melvin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Hallo ik ben Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
S Hallo ik ben stijn Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T hallo ik ben thomas! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
J Hallo Johan stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Madbull Hallo daar! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
M Hallo luitjes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R Even voorstellen, Hallo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
S hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
F Hallo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
A Hallo , even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
AverageNinja Hallo daar! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
D Hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
iwanscholten Hallo mensen - Iwan S Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
D Hallo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
H Hallo ik ben Dylan Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
M hallo ik heb sinds vandaag mn desktop een ssd ingebouwd Problemen & Oplossingen 2
john hallo alle maal dit is flippmode Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
C Hallo, ik ben Joost Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
O Hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
T Hallo iedereen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
S Hallo iedereen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
J hallo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
corecrusher Hallo een eenieder Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
R Hallo Iedereen! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
S Hallo van Nieuw Zeeland Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
U Hallo! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
I Hallo Allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
J Hallo HF Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
A Hallo allemaal, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
N Hallo iedereen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
HighFlowSTER hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
J Hallo allemaal! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
M Hallo, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
G Ook ff hallo zeggen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
blingbling Hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
vincent hallo allemaal ff voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 26
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
LoyalFoxx LoyalFoxx zoals velen mij noemen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bas9466 Wil mij even voorstellen. Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
S Alstublieft help mij overklokken! Overclocking 9
A Kan iemand mij helpen met acrylic tubing Waterkoeling 9
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan