Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat ik bedoel te zeggen is, dat je inlet hoger of gelijk moet zijn aan je impeller.
Zoals ik het op het plaatje zie gaat ie eerst omlaag, dan omhoog en dan eruit niet?
deze pomp moet eigenlijk plat liggen, daar heb je gelijk in... eerst bleef er wel wat lucht in zitten... gewoon de kast gekanteld tot alles er uit was en nu is ie helemaal gevult met water en er kan geen lucht meer inkomen want dat blijft in het reservior zitten...
maar het maakt ook niet uit want hij gaat er toch uit:082:
de sata kabels zijn goed in te korten, omdat de stekker zegmaar door de mantel van de kabel heen snijd....heb het zelf niet gedaan omdat ik de lengte nodig heb... nu alleen nog de 4 pin molex... die gaan lastiger om dat die van pin tot pin door gelust worden... zag van Acryan wel handige molex stekkers om tegebruiken... moet dan gewoon een nieuwe string maken
Mooi werk. Ben zelf bezig om mn wc in een armor te bouwen zodat ik daarna mn kandalf onder handen kan nemen. Krijg door dit soort foto`s echt zin om aan de gang te gaan.
Tsja wat kan ik zeggen. Op foto is hij bijna net zo mooi als in het echt XD
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar de SLI setup. Dat moet een nog veel gaver gezicht worden =] Betekend wel weer dat je extra mag gaan sleeven. Nouja, na al deze kabeltjes ben je er inmiddels aardig dik pro in geworden
sleeven voor de SLI setup hoef ik gelukkig niet meer :043: .... want die had ik al gedaan.... ik moet nog ff wachten op de Koolance 90 graden fittingen die nieuw in de Highflow shop komen...
kan opzich wel wachten... moet toch nog een paar dingen meer bestellen en mijn waterkoeling toelage die ik van mijn partner krijg voor deze maand is al op:093:
nou.... als je samen woont moet je toch een beetje overleggen... het kan natuurlijk niet zo zijn dat zij niet kan shoppen voor de 300ste handtas of schoenen en dat ik dan de rekening geplunderd heb... dat overleef ik niet...
Ik wil toch iets meer modden dan alleen wat spuit werk enzo dus heb ik 2 UV blauwe acryl panelen en 2 Meshx hexx panelen gekocht waar mee ik de 360 rad boven in ga wegwerken en de voeding+ 120rad onderin a weg werken....
al vast een fototje van 2 paneltjes zo dat je kan zien wat de bedoeling is...
in de acryl panelen komen gaten voor de fans maar in de mesh platen niet om het strak uit te laten zien....