• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HAF932 Modding

het is nu iets minder geworden .... op de laagste stand is ie aardig stil...

ik ga kijken of ik em kan isoleren

Had je er iets aan veranderd dan ?
Welke pomp ga je nu kopen dan.. als deze teveel lawaai blijft maken ?
Ik denk dat als je zo'n krachtige pomp neemt , maar hem vanwege het geluid op de laagste stand zet , dat je dan net zo goed een zwakkere pomp kunt nemen.

Ik hoop dat de Laing D5-MCP655 niet zo'n herriemaker is want dan ga ik wel balen :(
 
mijn vorige pomp was de Innovatek HPPS en dat is het zelfde model als deze... prestaties zijn anders maar ik nam een andere omdat ik de aansluitingen op een andere plaats wilde... Hij was wel heel stil... hoorde hem nooit
 
ff gegoogled op Innovatek HPPS , spec's bij de Silent Mode

Maximum Head: 2.05 m (6.7 ft)
Maximum Discharge: 500 L/h (132.1 gal/h)

en dan is er de "power mode" optie (jumpers verzetten) maar dan issie niet meer zo stil ...maar nog steeds redelijk stil

De aquastream is volgens mijn in meerdere standen regelbaar dus dat lijkt me toch beter dan.
Maar ga me er morgen pas echt in verdiepen ... ben moe nu :p
 
ff gegoogled op Innovatek HPPS , spec's bij de Silent Mode

Maximum Head: 2.05 m (6.7 ft)
Maximum Discharge: 500 L/h (132.1 gal/h)

en dan is er de "power mode" optie (jumpers verzetten) maar dan issie niet meer zo stil ...maar nog steeds redelijk stil

De aquastream is volgens mijn in meerdere standen regelbaar dus dat lijkt me toch beter dan.
Maar ga me er morgen pas echt in verdiepen ... ben moe nu :p
Ik heb beide ... gebruikte eerst de HPPS Plus (daarvoor Laing) maar dan overgeschakeld naar de Aquastream XT Ultra ... veruit de beste pomp die ik ooit heb gehad! Veel stiller, superkrachtig en gewoon kickass software :D
 
Ik zou nog een fototje plaatsen als alles in gebouwd was... nog niet helemaal kl;aar maar bijna

e88mev.jpg

il8tus.jpg

k8cwj.jpg
 
Reservoir heb je echt ideaal ingebouwd. Heb je nog steeds de zelfde pomp erin zitten?
En waarom zit er aan de onderkant een + vitting, want kan niet echt goed zien waar het achter je HDD drives heen gaat.

Heb je ook nog fotos van de build?
 
de pomp zit er nog in... ik ga em binnenkort helemaal isoleren.... kijken of dat helpt..

Die + fitting gebruik ik als volgt.... het water komt van boven... naar links zit een stopje in maar daar komt later een temeratuursensor.... naar rechts zit een stukje slang en daarna een aftapkraan...
2h7ovpe.jpg

28v9egh.jpg

deze werkt perfect... boven in de kast zit een fillport.... als de is fillport open gezet en daar na het kraantje loopt alles uit de setup...
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Mike30 (haf932) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P Standaard waterkoeling in CM HAF932? Goed of niet goed? Cases en Modding 24
R haf932 black and blue Gallery & Build Logs 6
TYPHOON Typhoon & haf932 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
focus08 First Casemod HAF932 Gallery & Build Logs 28
V Advies Waterkoeling: HAF932, ASUS REXII, i7 920, 2x HD5970 Advies Waterkoeling Setup 4
R Haf932 - Asus Striker 2 - Q9450 - 2x 7950gx2 [€300,-] Advies Waterkoeling Setup 6
Thierry Verbouwing Kerensky's HAF932 Gallery & Build Logs 78
Sw333t Diameter fillport van de HAF932 Cases en Modding 5
Foxdelta-Mods HAF932 Rad mogelijkheden. Waterkoeling 6
V waterkoeling en de kast coolermaster HAF932 Advies Waterkoeling Setup 1
Robin HAF932 weg en iets anders Cases en Modding 23
Robin Setup in coolermaster HAF932 Waterkoeling 5
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
D modding als werk? Cases en Modding 6
Zwelgje Parvum Systems - MODDING CUBE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
SynthaxBE Darkside modding (UV LED strips etc.) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 24
N Noob into modding paar vraagjes Cases en Modding 1
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
l3p [IN-ACTIVE] Compleet BitFenix Alchemy Premium modding series pakket Verkocht 4
Sw333t Modding -> SATA connectors HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
F Flenkie - Frank de Vrijer - HAF 922 WC + Modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
DannyKiers Help een newbie bekend worden met waterkoeling en modding Advies Waterkoeling Setup 14
T Obsidian 800D modding Cases en Modding 7
brinkdinges [CANCELLED]Casemodding op aanvraag: Brink of Modding Verkocht 65
D Cooler Master Cosmos s modding Cases en Modding 4
P biohazard modding materiaal Cases en Modding 3
rubbergun wat dingen voor modding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
ZwerverRoodbaard Intel Modding Wedstrijd Nieuws en Sport 8
nbtran1975 TOOLS FOR EXTREME MODDING!! Post Pics! Cases en Modding 31
Quadcore Dremel Techniques For Case Modding (Videos!) Handleidingen en Installatie Tips 18
ShaquilleMoreno Extreme modding Algemene Discussies 11
hung molex modding kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan