Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Allereerst wil ik een nieuwe sponsor welkom heten: Lumenledverlichting
Dit bedrijf sponsored mijn builds al vanaf het begin en altijd met perfecte kwaliteit strips en andere led benodigheden.
Zo ook in deze build weer een mooie partij rode ledstrips binnen gekregen,
Wat weer goed van pas gaat komen.
Maar eerst even over de bekabeling. Omdat ik al veel sleeve gebruikt heb bij de PSU heb ik gekozen om in de mid section flatcables te gaan gebruiken. Voor de GPU voedingen heb ik zo strak mogelijk een sleuf gemaakt waar net aan de kabels door kunnen. Dit om een mooie strakke lijn te krijgen.
Onder de midplate
Voor de 24 pins moet ik nog een mooie strakke flatkabel maken, maar het komt zo te zitten.
En het geheel.
Zo heb ik nog wat kleine wijzigingen aangebracht mbt de plaatsing van de ledstrips
Leds bij de PSU cover heb ik beneden geplaatst ipv boven, omdat dit best fel scheen.
PSU heb ik ook weer terug geplaatst en de cover waar de kabels doorheen gaan van kleur veranderd
Nu ik toch weer rode ledstrips op voorraad heb, kwam er gelijk een idee. Een cover met case feets
Hiervoor heb ik de omtrek van de bestaande scratch uitgezaagd en gevijld
12 plaatjes uitgezaagd en waarvan 6 zwart gemaakt. Dit alles heb ik op elkaar gelijmd met acrifix
De kaart beschikt over een zelf ontworpen PCB dat is voorzien van een 10-fase VRM.
Dit zorgt ervoor dat de kaart tot 30% meer voltage kan leveren en er minder ruis aanwezig is
Op de kaart is de nieuwste generatie DirectCU II koeler aanwezig. Deze beschikt net als eerdere modellen over twee ventilatoren. Eén ervan is een zogenaamde CoolTech fan, deze combineert twee typen ventilatoren en creëert hiermee meerdere luchtstromen dat de koelcapaciteit ten goede komt.
Onder deze ventilatoren is een aluminium koeloppervlak aanwezig waardoor vijf heatpipes lopen. Vier ervan hebben een dikte van 8 mm.
De centrale heatpipe meet 10 mm.
Power Connector: 6 pin / 8 pin
Ports:
HDMI 1 x
DisplayPort 1 x
DVI 2 x
En een mooie aluminium backplate is ook aanwezig,
En nog even wat mooie plaatjes van beide
Ik was even bang dat ze niet zouden passen ivm de afmetingen (28.7 x 14.73 x 4.06 cm)
Maar valt gelukkig mee
Het wachten is nog even op de mooie EKWB waterblokken, maar deze zijn onderweg.
Tot die tijd.....lekker testen
prachtige kaarten, had ze al op facebook gezien.
ook vind ik het vet om te zien dat je de kabels van je mobo en gpu niet gesleeved heb maar strak zwart heb.
Heeft even geduurt maar we gaan weer verder waar we gebleven waren. Allereerst een grate dankbaarheid naar Highflow toe, voor de mooie sponsoring op nog benodigde artikelen.
Wat zouden we zonder Highflow moeten???
Ook heb ik wat mooie SSDs mogen overnemen, welke zeer goed van pas komen in deze build
Thanks Peter
De achterkant zoals hij was
Een stuk acryl op maat gemaakt met 4 SSDs erin
Welke zo komt te zitten
Een rood stuk acryl waar de SSDs op gemonteerd zijn...en weer makkelijk demontabel is
Plaatje erover
En een sparing voor de kabels eruit gezaagd
Dit geheel zwart gemaakt
En een LED strip erachter geplaatst, maar hier moet nog 1 bijkomen zoals u ziet (onder)
De 24pins verleng heb ik zo geplaatst
Ook ben ik in de weer geweest wat betreft een mooie rad grill en de cover van de PSU aan de voorzijde.
Normaal doe ik alles met de hand, maar ben een goede vriend tegen gekomen met een home made CNC machine. Thanks Pascal van Veen...top werk man
Dus voor deze ben ik van mn geloof afgestapt
Eerst een filmpje:
Zoals in het filmpje te zien is kwam hier een geweldige rad grill uit