ow ow ow, die OCZ ram koeler staat wel zo mooi bij de rest.
Foto komt morgen wel, past helemaal bij de uitstraling die ik wil.
Ik zit in een dip, lol.
Er is een led afgebroken van de shrouds.............en ik kan m hier niet meer vinden..jaja, ik heb m ff vliegles gegeven.........
Ik vind de leds nogal fel, ander punt is de gaten in de shrouds, kan er wel een mooie verdeling van maken, maar nu ben ik dus een led kwijt.
Damn tegenvaller :098:
Ook het werken met meshpanel heeft z'n tol gebracht. Heb een gat te groot gemaakt, oorzaak is eigenlijk positief'; het vijlt zo makkelijk weg
Komt ook dat je altijd leert van werken met nieuw materiaal, ben er nu achter dat meshpanel erg makkelijk te bewerken is,.ik heb een display in het meshpanel weggewerkt, uitgevonden dat typex wel makkelijk is om gaten af te tekekenen op een zwart paneel ,he.
Een vierkant gat maken kan simpelweg door met een dun boortje gaten te boren, met een klein kniptangetje uitknippen en met een vijl maak je het gat heel makkelijk passend.
Ben vandaag dus op en neer naar Rotterdam gereden, een bezoek aan het afhaalpunt. Voor mij zo'n 40 min. rijden, valt mee, voor herhaling vatbaar, mocht ik ooit iets met spoed nodig hebben.
Vandaag even geen foto's, heb me verkeken op het werk met meshpanel, mja, het duurt even maar dan krijg je ook wat,...