Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Het is een mooi blok! Heb een mail gestuurd naar de technische dienst van enzotech ofdat hij zou passen.Kent er iemand nog die site waar m'n GPU PCB layouts kan vergelijken?Dan kan ik al eens kijken wat voor VRM koeling ik kan toepassen.Added after 20 minutes:UPDATE: De site die ik zocht was van EK baterblocks: CoolingConfigurator.comVolgens deze site past deze block er zowiso op (en verkopen ze ook bij highflow! Whiiii):EK-VGA Supreme HF Bridge Edition - AcetalCODE: 805091 - SKU: 805091 - EAN: 3831109805091Prijs: €52,96Deze heeft de verlengde aansluitingen welke best handig zijn omdat ik al rechte koppelingen heb, minder kans op darmen die langs de PCB van de kaart "schuren".De rest van m'n pc zoals NB SB MOSFETS en GPU block zijn ook van EK en ben er wel vrij content van, niet zo mooi maar dat zie je toch niet onderaan...
Het is een mooi blok! Heb een mail gestuurd naar de technische dienst van enzotech ofdat hij zou passen.
Kent er iemand nog die site waar m'n GPU PCB layouts kan vergelijken?
Dan kan ik al eens kijken wat voor VRM koeling ik kan toepassen.
Added after 20 minutes:
UPDATE: De site die ik zocht was van EK baterblocks: CoolingConfigurator.com
Volgens deze site past deze block er zowiso op (en verkopen ze ook bij highflow! Whiiii):
EK-VGA Supreme HF Bridge Edition - Acetal
CODE: 805091 - SKU: 805091 - EAN: 3831109805091
Prijs: €52,96
Deze heeft de verlengde aansluitingen welke best handig zijn omdat ik al rechte koppelingen heb, minder kans op darmen die langs de PCB van de kaart "schuren".
De rest van m'n pc zoals NB SB MOSFETS en GPU block zijn ook van EK en ben er wel vrij content van, niet zo mooi maar dat zie je toch niet onderaan...