• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

GTX460 Overvolt Bios..

Afterburner werkt met alle merken bullus,
je kan tot de 1.212 schuiven met afterburner alleen door de bios cap springt die terug naar de 1.087v
En same met de fan zet je hem op 100% sprint die terug naar de 70%

Evga heb net een bios gelanceerd waarmee je tot 100% kan die zit er nu op..
Alleen heb je dan maar tot 1.087v in afterburner ik heb nu net de bios geflashed met de voltbios dat ik tot 1.212v kan spelen.. verwacht binnen nu en een korte tijd maar een 1Ghz screentje... ;)

@kerensky..

gaten zitten op 61x51mm hart naar hart :)
 
ik heb de MSI ook net in mijn computer gestopt. 800MHz doet hij al zonder dat het voltage hoger moet.
met het voltage omhoog zal ik zeker 900Mhz halen, maar dat ga ik pas doen als mijn WB er is. kwestie van betere koeling te hebben
 
Straks ff kijken wat stabiel is..
1020.jpg


@ baloo
Ik ben benieuwd waar msi hun koeler design vandaan heeft
Of hebben ze de kap weg gehaald en er een groter fan in gezet en de heatpipes vernikkeld.. :017:
900/930Mhz is makkelijk te doen op Luchtkoeling hoor... :)
DSC04176.jpg
 
Dat ziet er goed uit.. hoge clocks op de core en de shaders zijn ook heel hoog...



Ik denk dat ik de Koolance GPU-220 ga halen voor deze kaart... die is aan te passen aan alle kaarten... en is een heel stuk minder restictief dan de MCW80..
 
Het overclocken is even gestaakt want die volt bios is maar een beta bios.. Moest net me wars spelen en op stock setting kreeg ik random BSOD's Plus mijn PCie slot flipt hem waardoor die steeds van 16x ? naar de PCie 2.0 ping pong..Dus Performance helemaal verpest..Dus ff back @ stock EVGA bios want heb de stabiliteit nodig voor me wars..

Als je me vorige post kijk zie je staan in me GPU-Z PCie @ 16 x 2.0

Kijk eens hier had dik 37.000 punten moeten hebben maar door de beta voltbios is me hele performance naar de .....
En als je naar de GPU-Z kijk zie je ook dat die niet @ PCie 2.0 loopt.. Dus Crappy shit..

3d05.jpg
 
Helaas gaat die denk ik nooit uit de beta komen..Het is simpel weg nooit de bedoeling geweest dat deze bios lekte..
Nvidia wilt de 1.087v aanhouden.. Ook best vanacht nog 920 gedraait op de evga bios.. :)

Nibitor kan je alleen voltage selecteren die gaat niet verder dan 1.1 want andere biosje deed die wel herkennen heb het al gedaan namelijk.. een cap is anders dan een max volt instelling je krijgt in nibitor nooit de keuze om hem op 1.3v te zetten als het in de orignele bios die je bewerkt niet zit..
 
Nee kan niet.. Hawk is een hele ander kaart..
Dus dan flash je eigen kaart dood..
Ik zal het deze week wel zien hoe hard ze gaan..:woot:

Hawk gaat 800 lopen dacht ik.. Maar de voltage gaat een stukje hoger ja.. :)
 
Natuurlijk is het iets van de referance boardtjes.. en dat zou ook altijd zo blijven..
Of iemand moet de bios eens goed modden..

Na een tijdje geeft Nvidia meestal alle caps vrij.. En heb de grote spelers meestal een soort van voorang om dit te doen(zal ook wel geld mee gemoeit zijn).. Die hawk kon allang uitzijn.. Maar er zal wel een strikte datum aan zitten zodat het niet in de verkopen van de referance zitten..

Referance met het juiste bios en koeler gaat ook evenhard hipro5 heeft eens getest dat je bijv met een 3 phase voeding even hard gaat als een 16 phase voeding.. Want als de juiste componenten worden gebruikt zit hier geen verschil in..Dat zei die ook zo mooi over gigabyte(buy my motherbaord is have's 32 phases)..Meestal gebruiken ze het zodat ze makkelijker een deel kunnen uitzetten ten opzichte van energie besparing.. Net als de MSI 5870 lightning.. wat een afgang was die kaart er waren asus referance die sneller waren..


Goed nieuws ket.. De bios man is alle biosjes aan het omzetten naar 1.212v en stock 1.1v
Hij heeft via een ander een fermi bios editor ik wou hem ook alleen hij vraagt er 25 dollar voor..
http://www.xtremesystems.org/Forums/showthread.php?t=256653

Ik heb alleen een probleem met zijn zipjes..
Kerensky probeer jij eens die msi pack te downloaden en te unzippen..
 
Laatst bewerkt:
Mijn MSI laat nog ff op zich wachten... Hij staat bij 4Lauch in backorder bij de leverancier en ze weten niet precies wanneer ze komen.. Ik heb geen zin meer om naar een andere shop te gaan dus ik zal gewoon moeten wachten...
 
Vandaag eindelijk de kaart binnen.. ben er nu een beetje mee aan het spelen...

Er is ook een nieuwe Afterburner die wel voltage control geeft op de GTX460... wat is de max veilige volt hoogte voor de 460??
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
O [CANCELLED] Point of View gtx460 ultra charged + Arctic Accelero Xtreme Plus Verkocht 1
T [VERKOCHT] 2x MSI GTX460 HAWK Verkocht 11
Luculenus [VERKOCHT] GTX460 Gainward GLH Verkocht 4
K EVGA GeForce GTX460 SC NVIDIA 7
B Vraag omtrent GTX460 Hawk... Overige Koeling 5
F [IN-ACTIVE] gts450-gtx460 Gevonden 0
Thierry [VERKOCHT] ek-gtx460 Verkocht 9
Z [IN-ACTIVE] 2x 240mm rad en 2x gtx460 xspc waterblocks Gevonden 2
R MSI GTX460 Hawk 'Talon Attack' HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
B Q6600, NB en GTX460 waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 15
Sparky Evga gtx460 ftw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
M Nieuwe videokaart GTX460 + welke waterkoelblokjes Waterkoeling 5
Baloo.be Geforce GTX460 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
AzzKickr NVidia GeForce GTX460 ! Uberkaart ! Hardware & Software 13
P Bios update en cpu koeling Hardware & Software 2
Hightower Bios updaten Asus X99 E WS Hardware & Software 5
Hightower bios update lukt niet Problemen & Oplossingen 0
U Problemen met GTX 680 SLI OC/BIOS/Volt mod Overclocking 0
A Bios flash xfx 7970 DD voltage unlock? AMD / ATI 1
Arniebomba EEPROM / Bios GTX680 NVIDIA 4
T 7950 nieuwe bios, of zelf overclocken? AMD / ATI 1
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
tomasvanderpijl BIOS updaten Asus Mximus IV gene-Z Problemen & Oplossingen 7
T Bios update? Hardware & Software 6
K Langzame boot door bios Problemen & Oplossingen 6
M OCZ Vertex3 niet herkend bios. Problemen & Oplossingen 8
A Hoe kan ik mijn pc toch overclocken als de BIOS geen opties hiervoor bevat? Overclocking 7
soppy Geen beeld, bios ledje @ mobo blijft branden Problemen & Oplossingen 6
D bios locked van ibm thinkpad r52 Hardware & Software 1
D Acer aspire 8942G herkent in de bios 2 gb geheugen niet maar in cpu-z wel Hardware & Software 0
D Help! Laptop dood na (mislukte) BIOS update! Hardware & Software 14
Dustyrick SPOED HELP AUB! Zwart beeld na BIOS post!? Problemen & Oplossingen 42
k.3nny Hulp nodig met: EVGA Classified e759 BIOS updaten. Hardware & Software 5
Freddy Asus P6T Probleem: Kan BIOS niet zien, maar Windows opstartscherm wel :S Problemen & Oplossingen 2
fasster 5970 bios flashen Overclocking 23
Freddy Asus P6T Deluxe v2 + i7 920 Overclock BIOS Settings Overclocking 5
Vannos PC start niet op, foutmelding: Chassis intruded (geen optie in BIOS hiervoor) Problemen & Oplossingen 10
M Temperatuur CPU, anders in Coretemp dan in BIOS Overige Koeling 20
A boot fail bij vga bios Hardware & Software 10
Joren DFI Bios. Hardware & Software 1
88Gamer88 Tutorial Nvidia Bios Tweaken & Flashen. Overclocking 30
Edtje LET OP! ASUS Rampage Extreme II Bios update 1306= No Keyboard Hardware & Software 27
Freddy Overclock BIOS Settings ASUS Rampage Extreme II Overclocking 121
P Bios ziet HD maar Windows Vista niet... Hardware & Software 16
S BIOS Settings voor Q9450 op Asus P5E Overclocking 6
Joren mijn bios * Hardware & Software 3
maomanna P5E WS PRO flashen naar andere bios Overclocking 9
maomanna BIOS vergeet instellingen?? Hardware & Software 5
L HDD's verdwijnen uit BIOS Hardware & Software 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan