• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

GTX 7xx serie

Volgens mij zeiden ze in de livestream van linustechtips dat nvidia ook meer de tick-tock kant op gaat zoals intel dat doet. Ik denk niet dat als je een 600 serie GPU hebt, het nodig is om te upgraden, tenzij je het geld hebt en het graag wilt natuurlijk.
Van een nieuwe serie hardware hoef je ook niet te verwachten dat het de vorige serie compleet overrompeld qua prestaties.
 
Nou daar heb je half gelijk. Je moet echter met een aantal zaken rekening houden, Je moet appels met appels en peren met peren vergelijken. Als je een 670 met een 770 vergelijkt dan heb je 200 extra kernen, vermoedelijk een wat hogere snelheid en dubbel zoveel geheugen, voor dezelfde prijs. dat lijkt me een aardige vooruitgang. Als je de 780 met de 680 vergelijkt dan is er nog veel meer winst, bijna 1000 kernen meer, meer dan dubbel zoveel geheugen (tov. de 2GB versie) en een veel ruimere busbreedte (ook niet onbelangrijk), opnieuw voor een klein prijsverschil. Wat vooruitgang betreft telt dat wel. En dat is ook waar je naar moet kijken, de topkaart(en) binnen een serie, dat zijn de enige nieuwe, dat geld voor zowel Nvidia als AMD.

Dat lagere kaarten 'gewoon' een rebrand zijn die een trapje lager komt te staan is eigenlijk de normale gang van zaken, sterker zelfs, op dat vlak is de 600-serie een uitzondering waar er 3 kaarten met de 'top' chip zijn uitgekomen.
 
Dat lagere kaarten 'gewoon' een rebrand zijn die een trapje lager komt te staan is eigenlijk de normale gang van zaken, sterker zelfs, op dat vlak is de 600-serie een uitzondering waar er 3 kaarten met de 'top' chip zijn uitgekomen.
Jup, maar daardoor maakt het ook wel dat de verschillen niet zo fors zullen zijn. De highend chips in de 600 serie worden rebrand mainstream en de GK110 highend voor de 700 serie...

Dus een beetje wat je zei, onderin het mainstreamsegment wordt het spul rebranded en bovenin zal wel de GK110 komen uit de Titan. Alleen zijn van de GK110 bepaalde delen uitgeschakeld waardoor ie iets onder de Titan ligt qua performance. Ideale manier natuurlijk om van je half mislukte dies af te komen; kapotte zooi uitschakelen en verkopen als nieuw en goed. Heel kort door de bocht gezegd dan wel. :p

660Ti = GK104-300 wordt <760Ti
670 = GK104-325 wordt 760Ti (GK104-225)
680 = GK104-400 wordt 770 (GK104-425)
690 = 2xGK104-355 wordt niet hergebruikt
Titan = GK110 deels uitgeschakeld wordt 780
Titan = 2xGK110 deels uitgeschakeld wordt 790
Titan = GK110 blijft voor Titan volledig


Het enige wat ik hoop is dat de compute power weer toe zal nemen. Huidig zijn met name de 500 serie kaarten, en dan dus de 570 en 580, veelal stukken sneller dan bijvoorbeeld een 680... 1 680 = 1,5x 570 !!!. Terwijl we bij games duidelijk het omgekeerde zien, namelijk de 600 serie is bakken sneller. Ik hoop echt dat Nvidia hier wat aan heeft gedaan, zodat de Keplers op alle vlakken beter is dan de oudere Fermi kaarten.... :)
 
Dat laatste is geen verrassing. Voor computing zijn andere zaken van belang, bijvoorbeeld de bandbreedte van de geheugenbus en de link naar je systeem (PCI-e 2.x vs PCI-e 3). Van de kaarten met GK110 mag je flink wat kracht verwachten ;)
 
Verrassing wel of niet, ik baalde er wel van dat de 600 serie hierin zo bagger is. Fijn zuinige koele kaartjes, maar zo slap tov de 500 serie.

Maar goed, wat jij noemt ligt daar niet aan volgens mij. Bandbreedte van een 680 (193GB/s) is namelijk een stuk hoger dan van een 570 (152GB/s), de 680 is qua bandbreedte bijna 27% sneller en toch is ie trager in berekeningen.
Het heeft meer te maken met de ondersteunde versie binnen GPGPU computing: CUDA - Wikipedia, the free encyclopedia
Het compute vermogen is bij versie 2.0 het hoogst, daarna bij 2.1 en dan pas 3.0 welke bij de 600 serie zit.

Waarom dat het ook alweer precies was ben ik vergeten, maar ik heb wel de link met de vergelijkingstabel voor je opgezocht: GIMPS (Prime95) mersenne.ca mfaktc GPU CUDA performance en GIMPS (Prime95) mersenne.ca GPU CUDALucas performance
Opmerkelijk (maar dat wist ik al)... de Titan is maar ietsje sneller dan een ouwe 570GTX op stock, alleen verbruikt weer veel meer en is dus inefficiënter voor computing taken. Nog maar niet over die onbenullige prijzen gesproken... ook de 680 blijft ver achter.


Een 570 voor 150 euro uit de V&A kickt ff een 1000 euro kostende Titan van zn kroontje af... snap je wat ik bedoel? :p
Dus nee ik heb niet meteen het vertrouwen dat opeens de 700 serie alles gelijk trekt. Niet iedereen koopt zijn spul voor gaming... dus nogmaals, ik hoop wel dat Nvidia dat ook in ziet en er wat nuttigs mee doet. ;)
 
En laat nou juist de 500-, 600- en 700-serie bedoeld zijn voor gaming. Dat de andere zaken ondersteund wordt, is een bijkomstigheid. Maar voor echt flink data berekenen heeft Nvidia een professionele lijn zoals de Quadro's en de Tesla's.
 
Een 570 voor 150 euro uit de V&A kickt ff een 1000 euro kostende Titan van zn kroontje af... snap je wat ik bedoel? :p
Dus nee ik heb niet meteen het vertrouwen dat opeens de 700 serie alles gelijk trekt. Niet iedereen koopt zijn spul voor gaming... dus nogmaals, ik hoop wel dat Nvidia dat ook in ziet en er wat nuttigs mee doet. ;)

Met cuda, gpgpu, direct compute is de titan sneller dan de gtx580, en niet zo'n beetje ook.
Dus nee de gtx570 trap de titan niet van zijn troon af.
AnandTech | NVIDIA
 
Een 570 voor 150 euro uit de V&A kickt ff een 1000 euro kostende Titan van zn kroontje af... snap je wat ik bedoel?
Dus nee ik heb niet meteen het vertrouwen dat opeens de 700 serie alles gelijk trekt.

Daarom is de Titan op dit moment ook de snelste single GPU kaart... :sarc:

Niet iedereen koopt zijn spul voor gaming... dus nogmaals, ik hoop wel dat Nvidia dat ook in ziet en er wat nuttigs mee doet.

Of die CUDA cores nuttig zijn heeft meer te maken met welke software het ondersteunt.
Dus je moet het 'probleem' bij de ontwikkelaar neerleggen en niet bij Nvidia.

Als jij een CUDA based render engine in je software hebt zitten zal de Titan wel degelijk zijn kont afvegen met een 570. :)

En laat nou juist de 500-, 600- en 700-serie bedoeld zijn voor gaming. Dat de andere zaken ondersteund wordt, is een bijkomstigheid. Maar voor echt flink data berekenen heeft Nvidia een professionele lijn zoals de Quadro's en de Tesla's.

Dat dus. :)
 
Met cuda, gpgpu, direct compute is de titan sneller dan de gtx580, en niet zo'n beetje ook.
Dus nee de gtx570 trap de titan niet van zijn troon af.
AnandTech | NVIDIA
Huh? Is dat eigenlijk wel CUDA based en niet OpenCL getest? Hoe komt die HD7970 daar dan tussen, was dat een speciale met AMD kaart CUDA cores? :sarc:
wtf, dit is dan toch geen vergelijking met CUDA, waar ik het over heb? En natuurlijk alleen double precision is van belang, waar ik op doel. Ook te zien dus dat Kepler langzamer is dan Fermi.

En over dat "kroon aftrappen"... dat heb je te letterlijk genomen denk ik. Wat ik bedoelde is dat je minimaal 6x een 570 kunt kopen voor eenzelfde Titan en daarmee ga je geheid voorbij de performance van die ene Titan. Het prijsverschil maakt de Titan juist meer een onlogischer keuze dan.


Daarom is de Titan op dit moment ook de snelste single GPU kaart... :sarc:

Of die CUDA cores nuttig zijn heeft meer te maken met welke software het ondersteunt.
Dus je moet het 'probleem' bij de ontwikkelaar neerleggen en niet bij Nvidia.
Hoezo dat dan? De enige die de hele architectuur en daarmee de al werkende software overhoop gooit is toch echt alleen NVIDIA hoor. Tis ook niet dat de 500 serie bagger was en het daarom maar anders moest. Ze hadden toch ook kunnen voortborduren op de ervaringen met Fermi?

Persoonlijk krijg ik er een beetje gevoel bij als wat AMD nu heeft met hun modules in cpu's... leuk nieuwe architectuur, fijn opnieuw het "wiel" uitgevonden, opgebouwd en bedacht, alleen werkt het net niet altijd even lekker dan gehoopt bij alle toepassingen. Het kan wel weer wat worden, kan bij NVIDIA ook wel, daarom hoop ik daar ook op hé!


Als jij een CUDA based render engine in je software hebt zitten zal de Titan wel degelijk zijn kont afvegen met een 570. :)
Ja niet dus, je zag toch die link die ik erbij gaf. GFlops is niet alles... bij sommige dingen wel, bij andere niet. Daarom vind ik die huidige series ook niet optimaal ontwikkeld. Leek me duidelijk uit mijn verhaal... maar blijkbaar niet. (nog zoiets wat ik tegenkwam: klik)

GFlops is toch een theoretisch getal dat iets KAN zeggen over de rekencapaciteit van de kaart. Het wil nog niks zeggen over hoe ie daadwerkelijk presteert. Leuk voor een vergelijking, alleen wat vertelt het me? Zegt mij nog niks iig... :p

WTF?!?! Hoezo is consu-serie alleen gaming, staat dat in een wetboek ofzo ergens vastgelegd? Regelrechte bullshit vind ik dat.

Quadro en Tesla is hooguit interessant voor die mensen die hun geld sowieso al uit wilden geven aan zo'n dure kaart en überhaupt ook niks meer met zo'n kaart doen dan parallel rekenen, rekenen, rekenen.

Begrijp me niet verkeerd, maar om nou te zeggen dat 500-600-700 alleen voor gaming is. Beetje raar hoor. Dus als ik meer photoshop dan game moet ik van jullie beter een quadro nemen? En als ik dat niet doe en een Titan haal, welke opeens drie keer sneller is in BF3 maar 2x langzamer in photoshop, dan mag ik niks zeggen? Beetje rare beredenering vind ik. Een kaart kan toch gewoon op de meest voorkomende vlakken verbeteren, niet in gaming 3x sneller en elders juist langzamer worden. Zou moeten kunnen lijkt me en nogmaals, daar hoop ik dus op. Het is toch niet verkeerd om daarop te hopen? :)



Als wij met zn allen dan nu ook nog kicken op rumors over Titan, dat kan je je hier met dat plaatje wel uitleven:
ti2b.jpg (artikel)
 
Die link die ik je liet zien gaat vooral over open source prestaties. Dus wat werkt op AMD en nvidia, dat geeft een eerlijker beeld.
Maar met cuda is de titan ook veel sneller dan de gtx580. Laat ik je vandaag nog wel even zien. En ook met double precision is kepler ook sneller, zie je dat niet bij die tabel staan?
Hoppa en ook een pak sneller met nvidia only cuda rommel
http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-titan-opencl-cuda-workstation,3474.html

Added after 20 minutes:

Nu ik je post zo terug lees heb ik een beetje het gevoel gekregen dat ik nu tegen een anti nvidia persoon aan zit te praten, ik zeg niet dat het zo is maar mijn gevoel zegt dat wel, ik denk dat je de cuda test zelfs nog gaat ontkennen straks maar wie weet?
 
Laatst bewerkt:
WTF?!?! Hoezo is consu-serie alleen gaming, staat dat in een wetboek ofzo ergens vastgelegd? Regelrechte bullshit vind ik dat.
GeForce GTX

The ultimate GPU for gamers. Delivers fastest performance and all the latest gaming technologies.

Source: Hardware | GeForce


Kortom, dat jij je GTX graag wilt gebruiken.. prima.. maar de GeForce GTX-en hebben een bios die puur geschreven is met gaming als kerndoel.

De Quadro's en Tesla's kan je overigens ook mee gamen, zij het dat deze juist weer een bios hebben die puur geschreven is met pure data verwerking als kerndoel.

Toevoeging:

Als je meer Photoshop gebruikt: Lucid Virtu™ GPU

Zit op de meeste moederborden en laat windows zelfs schakelen tussen igp en gpu (mits je een igp hebt uiteraard).
 
Laatst bewerkt:
Die link die ik je liet zien gaat vooral over open source prestaties. Dus wat werkt op AMD en nvidia, dat geeft een eerlijker beeld.
Dat ligt maar net aan waarvoor je het wilt gebruiken uiteraard.
Maar met cuda is de titan ook veel sneller dan de gtx580. Laat ik je vandaag nog wel even zien. En ook met double precision is kepler ook sneller, zie je dat niet bij die tabel staan?
Hoppa en ook een pak sneller met nvidia only cuda rommel
OpenCL And CUDA Are Go: GeForce GTX Titan, Tested In Pro Apps : Can GeForce GTX Titan Handle Professional Workloads?
Een pak? Maak er maar een beetje van. Iig niet iets wat die 750 euro extra vertegenwoordigd of vind jij soms van wel? Bij AMD hebben we het altijd over performance en bang for the buck toch, ik zie dat hier nergens. Verder wel interessante review. :)

Stukje prijs-performance:
Prijzen
570=150
580=180-200
Titan=950-1000

Prijs is van een 570=85% goedkoper, van een 580=79% in het meest ongunstige geval. Wat betekent dat je voor hetzelfde geld van 1 Titan ook 6,33x 570's kunt kopen of bijna 4,75x 580's. Stel je koop 3 570's op, mag je de performance toch minimaal wel verdubbelen met 2-2,5x en ben je nog steeds meer dan 50% goedkoper uit.

Een 580 presteert overall meestal 10% beter dan een 570, dus we kunnen nu zeggen:
- 3dsMax: 580=275sec, zal 570~300sec zijn, Titan=225sec -----> 570 is dus 33% langzamer
- Blender: 580=80sec, zal 570~88sec zijn, Titan=38sec -----> 570 is dus 57% langzamer
- Octane PMC: 580=194sec, zal 570~214sec zijn, Titan=117sec -----> 570 is dus 45% langzamer
- Fluidmark: 580=31FPS, zal 570~28FPS zijn, Titan=62FPS -----> 570 is dus 65% langzamer


Maar zoals ook gezegd onder de review, was CUDA + double precision wel ingeschakeld? => De screenshot reactie en de link waar hij/zij op doelt: artikel.


Ik zal dan nog eens herhalen wat ik zei:
En over dat "kroon aftrappen"... dat heb je te letterlijk genomen denk ik. Wat ik bedoelde is dat je minimaal 6x een 570 kunt kopen voor eenzelfde Titan en daarmee ga je geheid voorbij de performance van die ene Titan. Het prijsverschil maakt de Titan juist meer een onlogischer keuze dan.
Als je naar single card performance kijkt heb je meteen gelijk. Maar spannend vind ik het niet verder, dat beetje extra tov een zoveel hogere prijs. Als een top kaart toch zo goed en zo duur moet zijn, mag ie toch ook best wat meer performen, ben je daar mee eens of niet? :p


Added after 20 minutes:
Nu ik je post zo terug lees heb ik een beetje het gevoel gekregen dat ik nu tegen een anti nvidia persoon aan zit te praten, ik zeg niet dat het zo is maar mijn gevoel zegt dat wel, ik denk dat je de cuda test zelfs nog gaat ontkennen straks maar wie weet?
Haha ik anti-NV, nee joh, wtf... wees gerust!!! Heb alleen maar Nvidia kaarten, echt waar... 4 stuks... oh nee 5, zelfs 6 als ik die ouwe FX5200 nog mag meetellen. lol hahahaha ;)
Het enige wat ik me dus afvroeg aan wat jij postte in je eerdere bericht, het is of OpenCL/GL vergelijkingen of single precision en dat is allemaal nou net niet waar ik het hierboven over had.


Maar wat ik gewoon helemaal niet snap is dat opeens iedereen valt over 1 zin die ik heb gezegd. Mijn god, dit is toch een nieuwstopic, geen discussietopic over wie gelijk heeft of Titan sterker is of niet. En nee, daar ga ik ook geen topic over open gooien, lijkt me een beetje nutteloos. Conclusie: single card enkel bekeken ruwe (bijna theoretische) performance yes jawel leuk ding, overall (kosten/vergelijking tov andere oudere multiple kaarten=prijs-performance) = behoorlijk pain in the ass. :)


.
GeForce GTX

The ultimate GPU for gamers. Delivers fastest performance and all the latest gaming technologies.

Source: Hardware | GeForce


Kortom, dat jij je GTX graag wilt gebruiken.. prima.. maar de GeForce GTX-en hebben een bios die puur geschreven is met gaming als kerndoel.
Dat klopt wel ja, maar dat het het kerndoel niet was heb ik nergens onderschreven toch? Staat in de link ook niet dat het gaming-only is, wat ik ook vroeg in mn eerdere bericht.

Mja dit vind ik richting mierenneuken gaan, ik snap wat jij/jullie bedoelen en jullie onderhand ook wel wat ik bedoel. ;)

Toevoeging:

Als je meer Photoshop gebruikt: Lucid Virtu™ GPU
Zit op de meeste moederborden en laat windows zelfs schakelen tussen igp en gpu (mits je een igp hebt uiteraard).
Heb hier een P67 en P45 bord... de rest snap je wel, dat gaat niet helpen... ;)

Ik zei idd PS om ff wat te roepen, maar is PS een slecht voorbeeld eigenlijk, want die is toch meer CPU based en weinig plugins die direct CUDA gebruiken. Waarvoor ik de kaarten gebruik is GPU folding (dus GPUGRID (atm NVIDIA only, Titan nog niet ondersteund), PrimeGRID, WCG (AMD is hier sneller) en GIMPS) en af en toe Premiere Pro (via de GPU hack de CUDA engine kunnen gebruiken). Dus ik heb daarom ook niets direct aan OpenCL/GL/DX11 benchmarks, voor de vergelijking is het wel leuk, zoals in games ofzo.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Maar goed, om de discussie een beetje af te sluiten: ik weet er ook niet alles van tot in detail. Ik weet alleen wat ik heb gelezen in die specifieke fora en dan doel ik op de double precision performance van CUDA binnen de 600 serie ten opzichte van de oudere Fermi architectuur.

Zoals al eerder genoemd; Ik heb er hoop op dat het verbeterd in de 700 serie, omdat Titans, Quadro's en Tesla's te duur zijn voor een gewone consument voor wat ze uiteindelijk bieden, wat ik ook hierboven heb proberen te laten zien (m.b.t. Titan). Ik ben echt niet de enige die zijn zogenaamde gaming kaart voor hogere doeleinden gebruikt. Wat ik denk is dat je nog gaat schrikken als je na wilt gaan hoeveel consu-hardware omgaat richting de bouw van non-gaming systemen of in ieder geval waar gaming niet het hoofddoel is.
 
Ik krijg men buik vol met die 2de hands prijzen want dan is de 8800GTS die ik hier heb liggen nog 1000 keer beter dan eender welke kaart aangezien ik hem gratis heb gehad.
En koop eens 4x een 570 of 4x een titan durf net te wedden dat die titans net ietsje sneller zijn.
Zoals eerder aangehaald geforce = gaming. je hebt gewoon een paar reeksen geluk gehad dat de power van een gtx dicht bij de quadros lag
Ik herinner me nog de tijd van de gforce 4 waar er een belachelijk groot verschil was voor cad cam tekenen met de matrox enz kaarten.

Kvind het mooie kaarten +verbruik per gflop is ook beter.


Ps had ati maar eens echt het vuur aan de schenen kunnen leggen bij nvidia dan zouden er betere kaarten komen



Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk 2
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wasmachineman_NL Hardware Labs GTX radiators in ongewone maten (80/160 en 92/184mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
R [Waterkoeling], €300 euro, i5-8600K, nVidia GTX-1080ti Waterforce Advies Waterkoeling Setup 4
D [TKA] Gigabyte GTX 980 G1 + NIEUW EKWB FC Waterblock & Backplate Verkocht 3
S Delidded i7 7820X 4.8GHz OC, GTX 1080Ti, Advies nodig voor custom waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 4
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
R EK-FC GeForce GTX FE 980 ti Waterkoeling 1
U Lelijke GTX 1080 waterblok advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 3
R Advies nodig: Waterkoelen GTX 1080 inno3D iChill X4 Waterkoeling 2
0 [Waterkoeling] Luchtdichte-anti-kattenharen-case, 1000 euro, i7 8700K, GTX 1080Ti Advies Waterkoeling Setup 9
L [Waterkoeling] 500,- EU i7 8700K, MSI GTX 1080Ti Advies Waterkoeling Setup 6
N Advies waterkoeling 3 á 400 euro i7-970 en asus nvidia gtx 970 Advies Waterkoeling Setup 10
XenoMorpH EK-FC1080 GTX Ti Strix - Acetal+Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Custom water loop in een Jonsbo UMX 4 (I7-6700k en gtx 1070/ 1080) Advies Waterkoeling Setup 4
DBRichard [VERKOCHT] MSI GTX 980 Ti GAMING 6G (compleet met garantie) Verkocht 3
F GTX 1080 hydro copper Waterkoeling 1
P GTX 1080 waterkoeling tips? Waterkoeling 4
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
C [TKA GPU] 2x asus GTX 670 Direct CUII 2GB + koelblokken Verkocht 1
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
R Aansluit advies EVGA GeForce GTX 980 Ti Hydro Copper op Swiftech H220X Advies Waterkoeling Setup 1
TinusB XSPC Razor GTX 780 Backplate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
FactoryDefaults [TKA-GPU]2X KFA2 GTX 980 HOF + waterblokken Verkocht 3
W [VERKOCHT]3x PALIT GTX 780 Verkocht 3
S Waterkoeling 300 euro GTX 970 I5 2320 Advies Waterkoeling Setup 3
P gtx 980 SLI watercooling Waterkoeling 3
Tath Thermaltake VGA Water Block for ASUS STRIX-GTX 980 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
M Backplate voor MSI GTX 970 Gaming HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy GTX 980 Ti waterblock = Titan X waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
MisterIce Ek-fc780 gtx wfc HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Bjorn@demichiel.nl [VERKOCHT] Asus GeForce GTX 690 Verkocht 4
Bjorn@demichiel.nl Waarde GTX 690 Gesloten 9
Ubbidude [Waarde bepaaling] MSI GTX 980 Gesloten 7
Ahtlon EK-FC780 GTX Ti heeft een bruin kleurige plek op de gpu kanaaltjes Waterkoeling 3
P [Waterkoeling] €1000 euro, I5 3470 2x EVGA GTX 970 SC ACX 2.0..buiten de kast om Advies Waterkoeling Setup 1
M Aquacomputer Kryographics GTX 980 Acrylic Glass edition, Nickel plated version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
AQuAKiNG waterblock voor gtx 970 hof HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Tath Bitspower MSI GTX 970 Gaming Design VGA Card. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Bitspower EVGA GTX 970 Supercloked VGa Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
0 [Waterkoeling] €500.-, I5-3570K, 2x GTX 660 Advies Waterkoeling Setup 4
S Swiftech KOMODO GTX 980 waterblocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Tath Bitspower waterblok voor de EVGA GeForce GTX 970 SuperClocked ACX Design VGA Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Bitspower waterblock Acrylic voor EVGA GeForce GTX 970 SuperClocked Design VGA Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
l3p [Giveaway!] Corsair Neutrylic GTX 120GB Algemene Discussies 6
stigma [VERKOCHT] EK-FC780 GTX Classy + Backplate Verkocht 1
Slader EK-FC980 GTX Strix - Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Tath Bitspower Blokken voor de GTX 980 "Nice color led in it" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C 2x Gainward GeForce GTX 570 waardbepaling ?? Gesloten 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan