• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

GTX 680 Lighting Waterblock

GeneralBurrito

New member
Hoi mensen!

Ik vroeg me af of er bij iemand bekend was of er een fullcover waterblok voor de msi 680 lightning uit zal komen?

Alvast bedankt!

Yannick

GeneralBurrito

New member
Daar hoop ik dan wel op;). met 2 van deze kaarten in mn kast zou het toch wel stoer zijn om er een 2de loop van te maken.

er zijn trouwens ook waterblokken voor de 7970 lightning uitgekomen toch?

Luculenus

New member
Daar hoop ik dan wel op;). met 2 van deze kaarten in mn kast zou het toch wel stoer zijn om er een 2de loop van te maken.

er zijn trouwens ook waterblokken voor de 7970 lightning uitgekomen toch?
De kans dat er een waterblok komt voor de GTX680 MSI LGT is gering. Ik heb zelf een geruime tijd een MSI R7970 lightning en ben al serieus lang aan het wachten voor het blokje dat al een aantal maanden geleden uit moest zijn

Zie nu : EK-FC7970 LTG will delay | EKWaterBlocks
Dit is de 2de of derde delay al dus ben bang als dit al zo lang duurt dat ze voor de GTX680 LGT geen blok zullen maken.
Ook kun je hier altijd kijken CoolingConfigurator.com

Maar voor die asus DCII maken ze wel elke keer een nieuw blok voor je zou dus kunnen kijken voor dat kaartje. Zijn allebei prima kaarten en zullen elkaar niet ontlopen naar mijn mening.

Luculenus

New member
Freddy kan jij straks aan dit blok komen? Hij moet 27 juli beschikbaar zijn dus misschien dat ik rond 25 juli hem bij jou kan
pre-orderen? Had je trouwens nog mijn PM ontvangen?

Freddy

Administrator
Forumleiding
Zodra die in de shop van EK verschijnt, voegen wij het ook toe aan ons shop :)

Ik had je PM over het hoofd gezien, ik pas je username straks aan.

Bovenaan