• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

gtx 670 of 680 of 670 met 680 pcb?

Dark-NighT

New member
Ik zou zelf voor 660TI sli gaan, dit om de koste te drukken, de performance is zeker aanwezig en omdat de 700 serie niet al te ver weg is is het gewoon sonde om 680 sli te gaan. ja het ziet er leuk uit en je hebt wat om te braggen maar het staat op dit moment gelijk aan jezelf in je voeten schieten.

play safe, geef niet te veel uit en mocht de 700 serie dan super goed zijn, kun je daar altijd nog naar kijken met het geld wat je bespaard.

Ik zou zelf voor 660TI sli gaan, dit om de koste te drukken, de performance is zeker aanwezig en omdat de 700 serie niet al te ver weg is is het gewoon sonde om 680 sli te gaan. ja het ziet er leuk uit en je hebt wat om te braggen maar het staat op dit moment gelijk aan jezelf in je voeten schieten.

play safe, geef niet te veel uit en mocht de 700 serie dan super goed zijn, kun je daar altijd nog naar kijken met het geld wat je bespaard.
zo kunt ge wel blijven wachten, want na de 700 komt de 800 en dan de 900 en zo blijft ge doorgaan he

Dark-NighT

New member
Dat klopt, ik ben ook geen fan van The waiting game maar omdat we nu al een tijdje in de 600 series zitten is het mischien de moeite waard om te wachte op 700 en dan die halen op release. Voor nu price vs performance als je echt sli wil, 660ti wint in dat gebied, voor single kaart zou ik zelf de 670 pakken en die een beetje overclocken.

Sw333t

I Love my NUC
En je klokt een 660Ti zo eenvoudig over naar de power van de 670.

Heb het zelf mogen ervaren met een MSI GTX 660Ti PE/OC en MSI GTX 670. Mijn scores waren wel wat lager aangezien mijn cpu tijdens benchmarks aan het bottlenecken was (Core i3 2125).

Standaard zat de 660Ti met 3DMark 11 op een score van P6929, terwijl de 670 een score had van P7232.
Met een overclock van 50 Mhz op core en mem (wat een hele lichte oc is) zat de 660Ti al op P7434.

Persoonlijk gezien zou ik je dan toch echt willen adviseren om je kop eens uit het zand te trekken en niet blind te blijven staren op die GTX670.

canonchiel

New member
En je klokt een 660Ti zo eenvoudig over naar de power van de 670.

Heb het zelf mogen ervaren met een MSI GTX 660Ti PE/OC en MSI GTX 670. Mijn scores waren wel wat lager aangezien mijn cpu tijdens benchmarks aan het bottlenecken was (Core i3 2125).

Standaard zat de 660Ti met 3DMark 11 op een score van P6929, terwijl de 670 een score had van P7232.
Met een overclock van 50 Mhz op core en mem (wat een hele lichte oc is) zat de 660Ti al op P7434.

Persoonlijk gezien zou ik je dan toch echt willen adviseren om je kop eens uit het zand te trekken en niet blind te blijven staren op die GTX670.

al je terug las zag je dat ik ook zij dat ik twijvelde,
dus amd komt dacht ik volgende maand al met de 8000 serie dus ik wacht eventjes af

enthernal

underwater
net zoals voor de 700 series tbh, de nieuwe kaarten/chips van noch AMD noch nvidia zijn al officieel aangekondigd dat zal dus nog een tijdje duren. Daar nu op wachten is dus gewoon 'the waiting game' spelen.

Bovenaan