Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zijn die 4 ac ryan fans nog te koop heb er zelf 3 heb er nog wel 4 nodig kom er 1 onder 1 mijn case te kort en de 3 andere voor de bovenkant ik hoor t wel ook al heb je op dit moment druk kan je mij even laten weten of ze er nog zijn dan wacht ik op je gelegenheid als ze weg zijn kan ik verder zoeken 1 heb ik echt nodig voor mijn build
Bas
[MENTION=4993]Bas9466[/MENTION]: Heb je PB gestuurd. Spullen zijn er nog steeds!
[MENTION=670]Sw333t[/MENTION]: Tja, niet leesbaar betekent ook geen betalingsverplichting. Veel plezier ermee!
Mag ik vragen als je dit nog leest zitten er nog in let of out let op de top van het reservoir ik vergeet dit gister te vragen anders kan ik er niets mee omdat hij door een plaat komt te zitten en op de top de retour zal moeten komen hoor t wel of zie het wel als het word bezorgd
Bas
Spulletjes zijn aangekomen krijg de onderkant van de tube rs niet los heb jij m nog los gehad ben bang dat ik m kapot draai als ik al mijn kracht er opzet voor de rest tevreden helaas 1 ledje van de ac ryan fan,s kapot helaas de rest werkt prima zal wel 2 fan controllers moeten gebruiken die ik heb ook de corsair fan,s zijn ok ik heb er zelf ook nog 2 van die ik er ook bij ga gebruiken en die op mijn 4pin controller zet dan heb ik drie power fans en de andere 2 zijn flo fan,s zet toch alles zo stil mogelijk.
welk buisje is de in let de lange toch en de korte voor de out let hoop dat de onderkant los te maken is omdat ik hem plat neer wil leggen kan zo de buisjes niet wisselen. Volgens mij is ie van alphacool ben tevreden met de spullen dat is het belang rijkst
Bas