M Menno Junior Member 21 september 2009 #1 Mr. Freddy, Dit item is net nieuw op jullie website. Maar aangezien ik overweeg deze rad te plaatsen in mijn nieuwe kastje. Denk dat de 360 versie dan mooier is in mijn geval. Kun je die ook bestellen? Menno
Mr. Freddy, Dit item is net nieuw op jullie website. Maar aangezien ik overweeg deze rad te plaatsen in mijn nieuwe kastje. Denk dat de 360 versie dan mooier is in mijn geval. Kun je die ook bestellen? Menno
Freddy Administrator Forumleiding 21 september 2009 #2 Jazeker! Zie hier: Stripes 360mm Satin Black Radiator Grill
M Menno Junior Member 22 september 2009 #4 Dank Freddy Dank je voor het toevoegen. Vandaag met Garrett zitten messagen en misschien dat er wel een 480 in me kast past. dus dan word het ook die andere grill Dank in iedergeval. Van de week wat verder puzzelen. M
Dank Freddy Dank je voor het toevoegen. Vandaag met Garrett zitten messagen en misschien dat er wel een 480 in me kast past. dus dan word het ook die andere grill Dank in iedergeval. Van de week wat verder puzzelen. M