• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Green demon

haha xD weer een slachtoffer en als je garantie wil van frozen zelf wens ik je succes want zen service is nog slechter dan de kwaliteit van zijn res

heb genoeg mensen gezien die zeer veel miserie hebben moeten doorstaan voor ze iets terug gehad hebben :) dus voor mij komt er nooit geen frozen-q en ik wou er eentje maar niet meer hier :) ga wel gewoon een BP 250

en ik had toch ook all gelijk dat hij ging lekken ? :) nja ze zijn beetje voorspelbaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zo hier is een foto
2ic48c1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Greensaint, als je zelf geen ervaring mee hebt, aub geen loze beweringen doen.
Dat kan je op RRR doen.

FrozenQ reservoirs zijn redelijk verkocht, er zijn enkele tussen die helaas lekken (waaronder enkele van onze forummembers, en blijkbaar ook van Point7).

Alex/FrozenQ heeft al onze klanten met problemen met zijn reservoir, prima geholpen en (kosteloos!) het reservoir vervangen.

@ Point7, maak je dus geen zorgen.
Je hebt een flink bedrag betaald voor zo'n reservoir en daar mag je ook service bij verwachten. En dat is ook wat FrozenQ doet (in ieder geval bij onze klanten, wat op het forum bij RRR beweert wordt snap ik niet helemaal).
 
Als je het wilt laten leeg lopen, kan je het beste het stukje slang onder het reservoir (dus van reservoir naar pomp) afknellen.

En ook het stukje slang direct boven de videokaart afknellen.

Emmertje/bakje onder videokaart zetten.
Dan kan je de slang aan de onderkant van videokaart lostrekken.
Water in dat blok blok zal dan uitlopen als je knelling erboven los maakt.

Slang kan je vervolgens naar beneden leggen en boven een emmer/fles houden.
Knelling losmaken onder reservoir, en het water zal dan daar ook uit stromen.
 
ok mail is gestuurt , hoop dat ik snel een positief antwoord krijgt en dan hopelijk idd een vernieuwde res opgestuurt krijg .
maar ik he gewoonlijk altijd pech, dus ik zal wel weer een oude krijgen lol

maar nu dat ik toch nog moet wachten zijn er mss nog dingen die handig zijn om er tussen te zetten zoals bv een drain of mss nog iets anders ?
ik zou nog een fancontroler willen met een mooi en leuk schermpje maar op de webshop vind ik er pricies geen naar mijn zin.
 
Een drain is inderdaad erg handig. Ik heb een Q-blok in mijn pomp geschroeft. 1 aansluiting daarvan afgedopt, de andere aansluiting zit een fitting in waar gewoon water doorheen gaat en de linker aansluiting zit een kraantje. In het kraantje draai ik een fitting met een stuk slang, kraantje open en hoppa!


Zo:

30m8y1j.jpg


iw0in6.jpg




Daarvoor heb je nodig: Q blok, kraantje, G1/4 naar G1/4 koppeling en een dopje.

Freddy, ik zie erg veel van die FrozenQ reservoirs kapot gaan, misschien toch maar niet meer verkopen? Erg veel gedoe voor de kopers die met de gebakken peren zitten! Of FrozenQ moet ze verbeteren. :)
 
heb net een mail terug gehad van frozenQ en dit staat er in wou het jullie toch effe medelen :)

Dennis, Please visit my website at Frozen Q PC Mods And fill out the RMA form under the support section and I will gladly replace the reservoir with one of the new generation types. The new reservoirs have full screw on threaded delrin end caps and many other features to fix previous issues. Best regards, Alex
 
Ik had nu die rma aangevraagt op de site maar ik hbe er nog steeds niets van terug gehoord, heb er geen mail of niets meer vangehad van de bevestiging van de rma aanvraag.
er stond wel dat ze binnen 2 dagen een ander op sturen maar daar heb ik ook niets vangezien en moet je normaal niet u oude eerst terug sturen ?
 
I am leaving for vacation tomorrow, and will return on the 17th.

Daarom reageert ie langzamer deze week (als hij toegang heeft tot internet en mail).
17e is hij weer terug.

De oude hoef je meestal niet naar hem terug te sturen i.v.m. verzendkosten die hij de klant wilt besparen buiten USA.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Mayhems X1 UV Green Coolant 1L MD-X1-UVG HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Thermaltake Pacific C-PRO G1/4 PETG Tube 16mm OD Compression - Green HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
kier Kier - Green Lantern Scratch Build Gallery & Build Logs 2
Freddy Feser One Green voor €3,- en €2,50 bij 5 flessen !!! HighFlow Computer Cooling Shop 0
S gelid wing uv green fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
88Gamer88 XSPC LCD Temp Sensor (Green) V2 + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Viepert [VERKCOHT] Corsair C70 Military Green (met mods) Verkocht 4
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
Ludwig Green power Gallery & Build Logs 10
tomasvanderpijl Phantom white & green Gallery & Build Logs 169
S Santing's project 2012 project green Gallery & Build Logs 2
psyduck170 Samsung Green Series DDR3-1600. CL11. 30nm - 8 GB Kit - 1.35V (MV-3V4G3D/US) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
F Xigmatek CLF-F2003 Green HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
vgojef Corsair Obsidian 800D Acid Green Gallery & Build Logs 23
k.3nny Ek Ekoolant UV green niet UV. Waterkoeling 6
dark viper zwolle green power house Gallery & Build Logs 10
T GELID WING 12 120mm fan UV GREEN FN-FW12-15-G 1500RPM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
P UV Leds voor Feser one uv acid green Cases en Modding 13
Mexel The Green Machine Gallery & Build Logs 21
MASTERBLASTER [2011] The Green Lantern Films / Movies 5
Freddy [2011] The Green Hornet (Cameron Diaz, Jay Chou) Films / Movies 4
Sw333t [VERKOCHT] 2x WD Green 640 Gb (WD6400AARS) Verkocht 8
Johnny [2010] Green Zone Films / Movies 5
LightStar Enermax Apollish Fan 80mm en 120mm GREEN / GROEN HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Acid Green TJ07 Gallery & Build Logs 53
mailbomber feser one green uv mixen met Feser VS.C, kan dat? Advies Waterkoeling Setup 4
R [CiP] green antec 1200 Gallery & Build Logs 19

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan