Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha, je bent echt al de zoveelste, ik ga het overwegen maar dat allemaal aanschafffen he, me vriendin wordt nu al gek met eeen slaapkamer vol goodies, als er nouw eens een sponsor de hoek om kwam kijken
wat denken jullie van deze loop, het zelf bij gezette streepje op de foto moet je aanzien als tube kan die niet door dat voorzien gat krijgen omdat de hoek te strek is en dan plooit de tube.
of zouden jullie het anders laten lopen.
en dan de vga kaart wel het past nu wel maar heb men twijfels het achterste deel drukt niet goed op de kaart.
zoals je ziet 2 gaatjes over die net in die 2 openingen vallen, maar volgens de intal guide moete dat in de pcb geschroeft worden .
Die gaatjes hoort zo, daarvoor moet je de washers gebruiken die erbij zitten. Daarmee druk je het blok naar de PCB. Niet te hard aandraaien. Ik heb het ook zo!
Als je het reservoir iets lager hangt kun je het zo doen kwa loop, dat is imo toch een heel stuk netter:
Nu zit je met enorm lange stukken, ben ik geen fan van.
ja is idd netter , maar u pomp leent zich daar beter voor , dat is pricies alle 2 van boven er op aangesloten , bij mij gaat er 1 vanboven en 1 op zijn in. en uw res is ook beter voor die bochten die vanboven is gene probleem hier maar die vanonder bij u , bij mij is dat ook de onderkant dat die fitting zit .
dus de tube gaat plooien dan waarschijnlijk.
Daar heb je gelijk in. Je kan het in ieder geval proberen!
Maar met het waterblock op de videokaart, klopt dat die gaatjes precies daar vallen. Ligt dus niet aan je Point of View kaartje! Mijn MSI GTX480 komt precies hetzelfde uit.
Schroefjes met washers erin draaien en net handvast zetten!
zo alles is nu aangesloten geraakt zonder plooien.
dus morgen ga ik er water in doen en als ik dan de pc op zet waar moet ik dan zoal op letten , ik veronderstel dat er wel wat lucht zal zitten int begin.
hij krijg je dat er dan uit?
wat tip zou ik wel leuk vinden :icon_cool:
Haal overal je voeding vanaf. Je hebt een speciale voeding bridge tool waarmee je de voeding aan kunt zetten en dus het enige wat er op de voeding is aangesloten. Zo kun je het moederbord en de videokaart etc van de voeding afhalen en alleen de pomp aansluiten en voorzien van stroom. Mocht er iets lekken dan gebeurd er helemaal niks met het moederbord of welk ander component dan ook! Dat laat je even een half uurtje draaien en de lucht gaat er vanzelf uit. Handig is om even de PC te kantelen, alle richtingen op. Zo haal je ook de lucht uit de radiateur!
Laat dus je reservoir open om zo lucht te laten ontsnappen. Als alles naar behoren werkt kun je het reservoir sluiten en alles voorzien van stroom. Power on en klaar! Ik heb mijn reservoir altijd open staan, zo kan er nooit druk opbouwen of lucht in het systeem blijven zitten!
je kan ook, ipv een bridgtool een paperclip verbuigen, en die in je 24 pin´s aansluiting zetten. Zoek dan wel even goed uit, welke gaatjes je moet verbinden, anders doet ie POEF
ik hoop dat je reservoir het lang vol houd want er zijn all heel veel problemen geweest met frozen-Q zijn producten
Ze barsten gewoon open of beginnen spontaan te lekken duur slecht materiaal of slecht gemaakt