• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Green demon

Haha, je bent echt al de zoveelste, ik ga het overwegen maar dat allemaal aanschafffen he, me vriendin wordt nu al gek met eeen slaapkamer vol goodies, als er nouw eens een sponsor de hoek om kwam kijken ;)
 
wat denken jullie van deze loop, het zelf bij gezette streepje op de foto moet je aanzien als tube kan die niet door dat voorzien gat krijgen omdat de hoek te strek is en dan plooit de tube.
of zouden jullie het anders laten lopen.

r7u6oy.jpg


en dan de vga kaart wel het past nu wel maar heb men twijfels het achterste deel drukt niet goed op de kaart.

2duysls.jpg


2dt9f9u.jpg



zoals je ziet 2 gaatjes over die net in die 2 openingen vallen, maar volgens de intal guide moete dat in de pcb geschroeft worden .
2z74glc.jpg
 
Die gaatjes hoort zo, daarvoor moet je de washers gebruiken die erbij zitten. Daarmee druk je het blok naar de PCB. Niet te hard aandraaien. Ik heb het ook zo! ;)

Als je het reservoir iets lager hangt kun je het zo doen kwa loop, dat is imo toch een heel stuk netter:

521ao3.jpg




Nu zit je met enorm lange stukken, ben ik geen fan van.
 
ja is idd netter , maar u pomp leent zich daar beter voor , dat is pricies alle 2 van boven er op aangesloten , bij mij gaat er 1 vanboven en 1 op zijn in. en uw res is ook beter voor die bochten die vanboven is gene probleem hier maar die vanonder bij u , bij mij is dat ook de onderkant dat die fitting zit .
dus de tube gaat plooien dan waarschijnlijk.
 
Daar heb je gelijk in. Je kan het in ieder geval proberen! :)

Maar met het waterblock op de videokaart, klopt dat die gaatjes precies daar vallen. Ligt dus niet aan je Point of View kaartje! Mijn MSI GTX480 komt precies hetzelfde uit. :)

Schroefjes met washers erin draaien en net handvast zetten! :D
 
zo alles is nu aangesloten geraakt zonder plooien.
ehdqpc.jpg


dus morgen ga ik er water in doen en als ik dan de pc op zet waar moet ik dan zoal op letten , ik veronderstel dat er wel wat lucht zal zitten int begin.
hij krijg je dat er dan uit?
wat tip zou ik wel leuk vinden :icon_cool:
 
Haal overal je voeding vanaf. Je hebt een speciale voeding bridge tool waarmee je de voeding aan kunt zetten en dus het enige wat er op de voeding is aangesloten. Zo kun je het moederbord en de videokaart etc van de voeding afhalen en alleen de pomp aansluiten en voorzien van stroom. Mocht er iets lekken dan gebeurd er helemaal niks met het moederbord of welk ander component dan ook! Dat laat je even een half uurtje draaien en de lucht gaat er vanzelf uit. Handig is om even de PC te kantelen, alle richtingen op. Zo haal je ook de lucht uit de radiateur!

Laat dus je reservoir open om zo lucht te laten ontsnappen. Als alles naar behoren werkt kun je het reservoir sluiten en alles voorzien van stroom. Power on en klaar! :) Ik heb mijn reservoir altijd open staan, zo kan er nooit druk opbouwen of lucht in het systeem blijven zitten!

Btw: Ziet er echt 10x strakker uit, super gedaan! ;)
 
je kan ook, ipv een bridgtool een paperclip verbuigen, en die in je 24 pin´s aansluiting zetten. Zoek dan wel even goed uit, welke gaatjes je moet verbinden, anders doet ie POEF
 
een voeding bridge tool heb ik niet , nog nooit vangehoord lol
een paperclip is dat niet wat gevaarlijk ?

ben daar dus deze morgend op 8.30 u aan begonnen tot 21.45 u te juist lol
 
Demolisher is right, dit deed ik ook in het begin.

Pin 13 en 14 moet je dan met een paperclip verbinden, dat is zwart/groen, zie:


attachment.php



COM en PS_ON dus in de rechterrij, gelijk onder elkaar! :) Niks gevaarlijks aan als je de goede pakt!
 
Daar zit zeker garantie op.
Maak een foto van van waar het lekt en stuur met een begeleidende tekst in het Engels naar:
FrozenQ@comcast.net

Alex (de eigenaar van FrozenQ) zal het dan checken.
Bij fabrikage fout, zal hij kosteloos een nieuwe naar je verzenden.

Waar komt de lek eigenlijk vandaan?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Mayhems X1 UV Green Coolant 1L MD-X1-UVG HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Thermaltake Pacific C-PRO G1/4 PETG Tube 16mm OD Compression - Green HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
kier Kier - Green Lantern Scratch Build Gallery & Build Logs 2
Freddy Feser One Green voor €3,- en €2,50 bij 5 flessen !!! HighFlow Computer Cooling Shop 0
S gelid wing uv green fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
88Gamer88 XSPC LCD Temp Sensor (Green) V2 + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Viepert [VERKCOHT] Corsair C70 Military Green (met mods) Verkocht 4
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
Ludwig Green power Gallery & Build Logs 10
tomasvanderpijl Phantom white & green Gallery & Build Logs 169
S Santing's project 2012 project green Gallery & Build Logs 2
psyduck170 Samsung Green Series DDR3-1600. CL11. 30nm - 8 GB Kit - 1.35V (MV-3V4G3D/US) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
F Xigmatek CLF-F2003 Green HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
vgojef Corsair Obsidian 800D Acid Green Gallery & Build Logs 23
k.3nny Ek Ekoolant UV green niet UV. Waterkoeling 6
dark viper zwolle green power house Gallery & Build Logs 10
T GELID WING 12 120mm fan UV GREEN FN-FW12-15-G 1500RPM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
P UV Leds voor Feser one uv acid green Cases en Modding 13
Mexel The Green Machine Gallery & Build Logs 21
MASTERBLASTER [2011] The Green Lantern Films / Movies 5
Freddy [2011] The Green Hornet (Cameron Diaz, Jay Chou) Films / Movies 4
Sw333t [VERKOCHT] 2x WD Green 640 Gb (WD6400AARS) Verkocht 8
Johnny [2010] Green Zone Films / Movies 5
LightStar Enermax Apollish Fan 80mm en 120mm GREEN / GROEN HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Acid Green TJ07 Gallery & Build Logs 53
mailbomber feser one green uv mixen met Feser VS.C, kan dat? Advies Waterkoeling Setup 4
R [CiP] green antec 1200 Gallery & Build Logs 19

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan