Johnny Moderator Forumleiding 27 september 2013 #21 Eff je post ge-edit man, zware spoil. Laat mensen dat zelf uitzoeken
Stephan---pro New member 8 oktober 2013 #23 Geoffrey Moreel zei: 22 nov, pc release guys and girls Klik om te vergroten... zo daar word ik blij van, is dat ook officieel aangekondigt of een gerucht ?
Geoffrey Moreel zei: 22 nov, pc release guys and girls Klik om te vergroten... zo daar word ik blij van, is dat ook officieel aangekondigt of een gerucht ?
G Geoffrey Moreel New member 8 oktober 2013 #24 waar heb ik dat weer opgepikt, was wel een officieel bericht, schijn het nu niet meteen terug te vinden.
waar heb ik dat weer opgepikt, was wel een officieel bericht, schijn het nu niet meteen terug te vinden.
Johnny Moderator Forumleiding 8 oktober 2013 #27 Nog altijd niks officieels, mensen zijn tegenwoordig goed met Photoshoppen Al mag het van mij wel opschieten de PC release, speel 'm nu op PS3, maar straks sowieso de collectors edition voor PC
Nog altijd niks officieels, mensen zijn tegenwoordig goed met Photoshoppen Al mag het van mij wel opschieten de PC release, speel 'm nu op PS3, maar straks sowieso de collectors edition voor PC
DieHard Twello, GLD 13 januari 2014 #29 Wie heeft gta v voor xbox? Heb een paar leuke mods/hacks voor gta dus als iemand een keer flink wat mensen wil irriteren met mij..... Plaats je GT en ik add je
Wie heeft gta v voor xbox? Heb een paar leuke mods/hacks voor gta dus als iemand een keer flink wat mensen wil irriteren met mij..... Plaats je GT en ik add je