• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Gran Turismo 5 [PS3]

Hebben jullie overigens alle licenses al gehaald?

Ik probeer nu eerst alle licenses te halen voor ik ga racen :)
En heb me bij neergelegd dat Zilver genoeg is, goud is soms echt té moeilijk voor mij :p

Nee, alleen A en B. Alleen heb nu bijna alles gehaald op level 18 (behalve die historic race) dus dat wordt Licenses halen of special events doen of ff snel geld verdienen om mijn experience hoger te maken.

zeer mooie foto's!
Waarom is je carrosseriestijfheid zo snel aan gort :S man na 1 race moet ik al 30K betalen terwijl ik nergens tegenaan ben gekomen..
Hij blijft nu op 78.5K staan maar ga dat echt niet na elke race herstellen..
heb inmiddels wat mensen toegevoegd uit deze topic ;)

Mensen kunnen mij ook toevoegen: Akuma2000_nl :)

@ Traxtorm, thanks voor de Civic, die had ik gisterennacht nog aangenomen.
Maar hoe kan ik die in mijn garage krijgen?
Het geeft nu aan dat het een 'card' is ofzo.

Mensen kunnen mij ook toevoegen: Akuma2000_nl :)

@ Traxtorm, thanks voor de Civic, die had ik gisterennacht nog aangenomen.
Maar hoe kan ik die in mijn garage krijgen?
Het geeft nu aan dat het een 'card' is ofzo.

Geen dank ;)

Bij je autolevering, kun je hem innen, op zelfde manier als je een auto verdient hebt.

@Traxtorm
Heb nog nooit de carroserie gemaakt...

Had gelezen dat iemand 500K moest gaan neerleggen.. kon je beter opnieuw de auto kopen :p
Zoals motorblok doe ik wel :)

Was wel vet net online,Traxtorm :D
Misschien een keer met zijn allen online racen

Met mijn Mazda Furai (541pk)
2008-mazda-furai-concept+_14_.jpg

Veel auto's kon ik ook niet kiezen omdat ik ze niet favoriet heb gemaakt. :(

Laatst bewerkt:
Ding gaat trouwens tot een pktje of 675 dacht ik.. iig de mijne..

En over that carrosie stijfheid.. Mijn nieuwe GTR woodone kon ik al herstellen terwijl die nog geen 1 km op de teller had voor 675.000 dusja denk niet echt dat het klopt.. iig als ik een auto koop van 950.000 ga ik hem ook niet meteen herstellen voor 675.000

Ding heeft ondertussen 300km op te tellen voelt totaal niet anders aan..

Pff ben nu bezig met A-spec Expert, Gran Turismo All Stars met de Furai, maar het is intens, 1 foutje en je bent zo laatste...een paar keer gespint...helaas 2e geworden in de kampioenschap..moet een snellere auto hebben

Laatst bewerkt:
Ik rij met controller.

PS3 speel ik voor ontspanning op de bank ga ik niet met een stuurtje voor zitten :p
wel een tip voor de mensen die de nascar wedstrijden moeten gaan doen dacht lvl 22/23
Nascar is moeilijk te rijden kwa gas geven in de bochten als je eigen even aanleer om remmen op L2 te doen en gas op R2 kan je met de triggers heel geleidelijk gas geven en remmen.. Ff kleine config tweak maakt nascar heel wat makkelijker

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Gran Turismo 5 Prologue [PS3] Gaming 3
Jason Brook Wingman SD Converter for Xbox 360/Xbox One/Xbox Elite 1&2/PS3/PS4/Switch Pro Controller to Sega Dreamcast & Saturn Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook Wingman XB Converter for PS4/PS3/Switch Pro/Xbox One/Elite 1&2/Xbox 360 Controller to Xbox One/Xbox 360 Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 PS3 inbouwen in gaming pc Cases en Modding 1
Freddy Brook Console Converters (PS3 naar PS4, XBOX naar PS etc.), Fighting Board en meer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy MadCatz TE PS3 Arcade Stick upgrade/mod met PS360+ PCB Overige Builds 0
V PS3 voor thierry Algemene Discussies 13
D-foX ps3 waterkoelen Waterkoeling 1
Robin026 PS3 waterkoeling (kitje) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
S iemand tips voor gamefootage ps3 opnemen? Handleidingen en Installatie Tips 1
W [IN-ACTIVE] PS3 bluetooth earphone Verkocht 8
HighSpeed^ [TUTORIAL] Bouw je PS3 om! Gaming 6
L PS3 op VGA-beamer Hardware & Software 9
Fuwa Fuwa Sony PS3 bricks causes: Final Fantasy VIII ! Gaming 10
Colossus Sony roept gebruikers op oude PS3's niet te gebruiken na datum-bug Nieuws en Sport 2
HighSpeed^ [PS3] DNS-Fout Probleem? Hier de oplossing Gaming 0
Freddy Geluidsinstallatie voor: TV + Mediacenter PC + PS3 Hardware & Software 34
Freddy Playstation 3 / PS3 Controller op de PC! Gaming 1
MASTERBLASTER java ps3 media server. Hardware & Software 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan