Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, alleen A en B. Alleen heb nu bijna alles gehaald op level 18 (behalve die historic race) dus dat wordt Licenses halen of special events doen of ff snel geld verdienen om mijn experience hoger te maken.
zeer mooie foto's!
Waarom is je carrosseriestijfheid zo snel aan gort :S man na 1 race moet ik al 30K betalen terwijl ik nergens tegenaan ben gekomen..
Hij blijft nu op 78.5K staan maar ga dat echt niet na elke race herstellen..
heb inmiddels wat mensen toegevoegd uit deze topic
@ Traxtorm, thanks voor de Civic, die had ik gisterennacht nog aangenomen.
Maar hoe kan ik die in mijn garage krijgen?
Het geeft nu aan dat het een 'card' is ofzo.
@ Traxtorm, thanks voor de Civic, die had ik gisterennacht nog aangenomen.
Maar hoe kan ik die in mijn garage krijgen?
Het geeft nu aan dat het een 'card' is ofzo.
Ding gaat trouwens tot een pktje of 675 dacht ik.. iig de mijne..
En over that carrosie stijfheid.. Mijn nieuwe GTR woodone kon ik al herstellen terwijl die nog geen 1 km op de teller had voor 675.000 dusja denk niet echt dat het klopt.. iig als ik een auto koop van 950.000 ga ik hem ook niet meteen herstellen voor 675.000
Ding heeft ondertussen 300km op te tellen voelt totaal niet anders aan..
Zeker wel je kent het gevoel wel als je met de normale GTR rijdt snel op het rechte stuk maar in de bochten moet je dik afremmen met deze lm vlieg je met 120 door de bochten zo makkelijk..
Pff ben nu bezig met A-spec Expert, Gran Turismo All Stars met de Furai, maar het is intens, 1 foutje en je bent zo laatste...een paar keer gespint...helaas 2e geworden in de kampioenschap..moet een snellere auto hebben
PS3 speel ik voor ontspanning op de bank ga ik niet met een stuurtje voor zitten
wel een tip voor de mensen die de nascar wedstrijden moeten gaan doen dacht lvl 22/23
Nascar is moeilijk te rijden kwa gas geven in de bochten als je eigen even aanleer om remmen op L2 te doen en gas op R2 kan je met de triggers heel geleidelijk gas geven en remmen.. Ff kleine config tweak maakt nascar heel wat makkelijker