Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Plaats dan een screen terwijl je goede drift angle hebt, nu heb je in de geplaatste foto gewoon een klein beetje overstuur. Wat ik nog niet zie als "driften". De neus van de auto wijst amper richting kerbstones.
Plaats dan een screen terwijl je goede drift angle hebt, nu heb je in de geplaatste foto gewoon een klein beetje overstuur. Wat ik nog niet zie als "driften". De neus van de auto wijst amper richting kerbstones.
Ja, mooie pluim erachter. Ik kijk meer naar de angle van de gehele auto, waar de neus vd auto naar toe wijst en naar de hoek van de voorwielen.. die zijn nog steeds ingestuurd in de bocht, terwijl je met een mooie drift toch al een flinke stuurbeweging ziet in de tegenovergestelde richting.
Tuurlijk, zo extreem als bij onderstaande zal je niet kunnen krijgen ingame:
Nieuws | 3 december 2010 - Polyphony Digital-baas Kazunori Yamauchi heeft een tweetal aankomende updates voor Gran Turismo 5 bevestigd. Beide updates staan gepland voor een release deze maand.
Updates
De eerste update moet begin deze maand verschijnen en bevat een configuratie optie voor mechanical damage. Een tweede update verschijnt eind deze maand en maakt het mogelijk je save data naar een ander opslagapparaat te back-uppen.
Succes
Gran Turismo 5 ligt sinds 24 november exclusief voor de PS3 in de winkels. De game lijkt al een groot succes, met een verdrievoudiging van PS3 verkoopcijfers in Japan.
Ik heb voorlopig nog niks nodig ik moet eerst mijn B spec hoger zien te krijgen.. En meerdere coureurs hoger krijgen.
Voor de lange afstand races want dan heb je blijkbaar 2 coureurs nodig aangezien de eerste helemaal drained is na 10 rondes endurance.
Ben voorlopig 21 A Spec
En vandaag is mijn B spec van 6 tot 10 gegaan dus ff naar de 20.. haha
BTW waar ik me wel aan erger is de domme acties van de B spec drivers.. Bijvoorbeeld waar wij de binnenbocht zullen pakken rijd hij liever achterop zijn voorganger dat soort acties!hadden ze meer commands gemaakt konde we er maybe wat van zeggen maarja dat is niet he..
Snap ik dat je voorlopig niks nodig hebt, je bent verder dan mij
Welke auto heb je nu gebruikt voor de Historic race? (expert level) Ik heb verschillende auto's geprobeert ,maar het lukt me nog niet
Ook bij mij staat die nog open.. Ik heb van alles geprobeerd.
Ik ben toen al me rijbewijzen gaan halen zodat ik weer een level hoger was en verder kon met andere cups
Maar die is niet te doen er rijd een 799pk sterke 620kilo wegende toyota mee en nog een paar van die gekke dingen!
Tot nu to geprobeerd met me 780pk sterke 930kg wegende Shelby cobra.. maar als die gasten boven de 220/230 komen gaan ze me straal voorbij!
Heb jij toevallig een gallardo 560-4?
Ik heb nog een lamborgini challenge en italian race openstaan
Yep, die Gallardo heb ik gister nog gekocht, is wat getuned (niet full) maar is te doen.
Ik heb je al bericht verstuurd op PSN, wacht op bevestiging, zal hem naar je toesturen indien we vrienden zijn.
Ik wordt echt super gefrustreerd, ik kan gewoon Goud niet halen bij de Driver Licence B en dan met de derde of vierde opdracht.
Waar je flink moet remmen voor bocht en dan er snel uit moet komen.
En voor goud onder 18.9 seconden, ik zit telkens net boven 19 seconden aarrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!