Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als dit ingame is ziet het dus echt super uit!!! Ik vond Forza 3 er goed uitzien maar dat is niets vergeleken bij dit... Het wachten wel waard geweest dus..
Maar hoe speelt het?? is het meer arcade of meer de sim kant op?
OMG dat plaatje met die 430 lijkt net echt :O
Dit is voor mij een reden om een PS3 aan te schaffen, maar ik doe het niet want ik heb wat leukers op het oog
Ben er vandaag ook mee begonnen na uren lang PS3 laten updaten
(was al lang niet meer aangeweest)
Ik begin nu met wat licenses halen, beetje inkomen
Die eerste test, 200m acceleren en stoppen binnen 13 seconden, heb dat 20 keer ofzo meoten doen om goud te halen :S
Dat is ook de reden waarom ik vanaf de PS1 al niet meer aan GT meedoe, veel te realistisch (lees: lastig).
Vind de NFS reeks wat dat betreft leuker om te spelen, omdat het allemaal wat makkelijker wordt gemaakt.
Dit spel heb ik ook echt al die jaren op zitten wachten.. Geweldig heb er zelfs een PS3 voor gekocht.. Nouja meteen mooie combo kunnen doen van een slim 320gb en GT5 hoe zet je die foto's op usb?
Soms is dat geld wel balen net 950.000 besteed aan een auto moet je nog wat races met specifieke auto's need money..
Of iemand die auto's wil uitlenen olie/gewassen terug!
PSN: BULLUS_NL
Stuur me maar een berichtje welke auto je wilt hebben morgen..
Jaguar XJ13 Chrome line kun je via facebook een code voor krijgen kost in gt5 20 miljoen
erg leuke wagen voor de foto shoots. plaatje
Hier te halen GT5 Take It To The Track op Facebook en hier uitleg hoe de code te krijgen
Verjaarsdag auto
Als je jarig bent krijg je een auto kado in GT5 uit je geboortejaar