Thieutje zei:Bedankt voor alle info!
Kun je push/pull installeren op die rads in die extra top?
Ik zou dat nl. willen. Een push/pull op 2x 360 xspc rx360 rads maar die worden dan echt heel breed.
Géén idee of ze daar ergens inpassen dan.
Ik denk dat ik voor die mcp35x2 pomp ga misschien in 1 loop, hmm maar nog niets definitief beslist ...
De prijs is ook serieus aan het oplopen, ik wou alles binnen een 3K budget houden maar zit er al 1K over...
Pfff twijfels, twijfels ...
Van email maar even in je topic verplaatst;
De top kan je krijgen in 64mm en 85mm. Afhankelijk wat je er allemaal in kwijt wilt.
Dit kan je gewoon uitrekenen;
Ik heb in de top 2x XSPC RS360 Black liggen met bovenop Corsair Air Series SP120 Quiet Edition 1450RPM CO-9050005-WW
Rads:
35mm
Fans pull:25mm
Totaal:
60mm
Jij wil push/pull dus zal je voor de 85mm top moeten gaan indien je alles in de top kwijt wilt, immers er komt nog eens 25mm bij voor de push fans. Je kan ook de rads met pull in de 64mm top leggen en de push fans onderin de case installeren. Er is genoeg ruimte in de case om dit kwijt te kunnen.
Je kan ook de extended top laten vervallen en kiezen voor een http://www.caselabs-store.com/pedestal/. In deze kan je met gemak 2x360 push/pull in kwijt.
Waarom kies je eigenlijk voor de XSPC RX360 i.p.v. RS? Zeker als je al boven je budget zit. Zover ik in reviews en benchmarks heb kunnen terug vinden zit er niet een wezelijk groot verschil tussen deze rads.
Daarnaast komt er nog best wat bij in je winkelwagentje aan slangen, fittingen, water, evt. drainpunt en handige toebehoren (met dank aan Freddy) zoals trechter, slangknipper, PSU bridging tool, koelpasta en koelpasta reiniging. En volgens mij wil je ook een fancontroller.
Laatst bewerkt: