• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Graag jullie mening over steal mod van vBShop.

Wouter

Forum Bitch. I got the power!!!
Goeden dag dames en heren,

De bedoeling was dat vandaag de steal gedeelte van vBShop weer online kwam.
Alleen een aantal mensen zijn er op tegen. Zij hebben geen zin dat mensen hun zeur verdiende credits gaan jatten.

Houdt er rekening mee dat je GEEN pm's meer krijgt als iemand credits van je steelt. Deze optie is in gebouwd en staat aan!

----------------------------

Optie 1:

Steal mod gaat aan maar met een aantal regels.
1* Niet meer dan 5 keer bij 1 persoon stelen.
2* Niet meer dan 10 keer per dag.

Optie 2:

1* Niet meer dan 5 keer bij 1 persoon stelen.
2* Niet meer dan 10 keer per dag.
3* Mag niet stelen bij de mensen die in de lijst staan "Mag geen credits stelen"

Optie 3:

Mod gaat helemaal niet aan.

Optie 4:

Meld graag hoe jij het wilt hebben!

-------------------------------

Graag hoor ik jullie mening!

En denk niet alleen aan je zelf aub. Zijn meer mensen op de wereld.

Gr,

Wouter.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in de tussen tijd een item gemaakt in de vBShop waar mee je je zelf veilig kan stellen voor dieven. Zij kunnen geen credits van jou jatten.

Helaas zit er wel 1 nadeel aan. Als je hem koopt kan je jammer genoeg wel jatten. Dat wordt in de volgende update aan gepast. Die komt pas rond september oktober uit :(
 
Helaas zit er wel 1 nadeel aan. Als je hem koopt kan je jammer genoeg wel jatten. Dat wordt in de volgende update aan gepast. Die komt pas rond september oktober uit :(
Kijkend naar mezelf, dan wordt het optie 3. Kijkend naar het algehele plaatje, dan optie 2. Maar kijk ik even naar de quote, dan zeg ik weer optie 3 iig totdat de update geïmplementeerd is.
 
Ik zeg optie 3... dit is weer zo'n nutteloze toevoeging van het forum...

In principe is het nutteloos en heeft geen waarden aan het forum nee. Maar sommige vinden het wel grappig.

Jij vind het maar niks maar andere dingen het wel leuk. Het leven gaat niet alleen maar over je zelf. Ook aan andere denken. Dat doe ik te minsten.

Ik persoonlijk vind de steal mod optie ook maar niks. Ga het misschien 5 keer gebruiken in het jaar en verder ook niet. Maar ik denk wel aan de andere leden die het wel gaan gebruiken.
 
Zo denk ik er ook over. Zou eerder kijken naar de looks van het forum (bijvoorbeeld de background kleur, die heel apart doet bij het inladen van een pagina met veel plaatjes). Die heeft niet zo'n mooi strak verloop, overgangen zijn heel duidelijk aanwezig.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E Graag jullie mening Hardware & Software 3
B Nieuwe waterkoeling setup, graag jullie hulp Advies Waterkoeling Setup 16
Woozy Graag jullie "professioneel" advies Advies Waterkoeling Setup 4
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
P Graag advies om deze pc te maken Waterkoeling 9
M Advies graag! Ik word overdonderd door een boel getallen Waterkoeling 9
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
G Graag hulp nodig bij mijn eerste custom waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 11
S Freddy...graag feedback op deze producten... HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
C Graag hulp/advies voor een waterkoeling setup! Advies Waterkoeling Setup 3
R graag advies: I7 3770K, formula V, HD7970, corsair 800D Advies Waterkoeling Setup 9
Thieutje Graag wat advies inzake waterkoeling setup voor nieuwe high-end IVY build Advies Waterkoeling Setup 39
B Graag wat hulp / advies bij mijn eerste waterkoeling systeem Advies Waterkoeling Setup 1
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
N Graag advies voor waterkoeling setup voor mijn 3960X Advies Waterkoeling Setup 6
R Ik wil graag waterkoeling in de toekomst Waterkoeling 4
G Graag ombouw CF 6990 naar waterkoeling voor een Eyefinity setup Advies Waterkoeling Setup 17
vgojef Nieuw met WC graag hulp bij mijn producten Advies Waterkoeling Setup 32
sir serial WC set up (graag advies) Advies Waterkoeling Setup 28
Nessuno Graag advies over nieuw aan teschaffen wc set Advies Waterkoeling Setup 7
G Graag een advies Advies Waterkoeling Setup 4
M eerste waterkoeling set graag wat advies over wat ik heb uitgezocht Advies Waterkoeling Setup 20
meneer peer Graag hulp bij reparatie speaker (speaker laat zekering in versterker doorbranden) Hardware & Software 6
L Inrichting kast: adviezen graag. Overige Koeling 4
O mijn eerste waterkoelingset (graag advies) Advies Waterkoeling Setup 5
Jamoru [max 250,-] Graag hulp met WC voor i7 Advies Waterkoeling Setup 27
Flapp Graag advies over mijn geplande WC setup Advies Waterkoeling Setup 5
A Graag advies, eerste wk set Waterkoeling 3
B Complete Computer Upgrade: Advies graag. Hardware & Software 7
S Wil vandaag voor 13:30 bestellen. Advies graag! Advies Waterkoeling Setup 16
V Graag wat info over onderdelen voor mijn waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 12
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
V Nieuw en ik heb jullie ervaring nodig :D Advies Waterkoeling Setup 1
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
T Waar en hoe plakken jullie temperatuur sensors? Handleidingen en Installatie Tips 5
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
J Welke game hardware/gear gebruiken jullie? (muis, headset, muismat etc.) Gaming 32
Y Wat vinden jullie hiervan? Advies Waterkoeling Setup 5
S Met wat verwijderen jullie oude koelpasta van de CPU ? Handleidingen en Installatie Tips 46
S Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Quadcore kunnen jullie me helpen ... Algemene Discussies 2
Cygnitr0n Herkennen jullie deze nog...? Films / Movies 29
E Welke pomp adviseren jullie? Waterkoeling 11
D Welke PC nemen jullie mee naar The party 9? Lan Party 24
dark viper zwolle jullie mening over deze 9800gx2 Hardware & Software 29

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan