• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

SkullCrackZ

New member
Nou daar gaan we dan mijn eerste echte buildlog!

Ik ben nu 2 jaartjes bezig met het bouwen van pc's en wil nu een build maken waar ik langer dan een half jaar niet meer aan zit. Ik heb in de 2 jaar,

Verleden

4 Cases gehad
1 x van AMD naar Intel gegaan
3 x van GPU veranderd
4 koelers gehad, van Scythe tot H80.
en nog van SSD in raid naar één single SSD gegaan.

Ik zal eerst is even mijn systeem vertellen hoe die er nu uit ziet:

Huidige setup

MOBO: Gigabyte GA-P67A-UD7-B3
CPU: Intel Core I5 2500K
MEM: Corsair 8GB LP (2x4GB)
VGA: XFX 6990 + artic cooling aftermarkt cooler
SSD1: Intel 520 SSD 120GB
HDD2: Western Digital BLACK 640GB
OPT1: Samsung dvd brander
PSU: Corsair AX1200
CASE: Corsair 500R


Nieuw aan deze build Waterkoeling

CPU-block: Koolance CPU 370
Radiator: EK-CoolStream RAD XT 240
Reservoir: Bitspower bay reservoir
Pomp: EK Water Blocks EK-DCP 2.2 Pomp
Slang: Feser Black

Zoals je ziet krijgt alleen de CPU watergekoeld, dit omdat dit mijn eerste build zal zijn met waterkoeling en een beetje wil testen wat ik er nu echt van vind.

Wat ik precies wil doen is nog niet helemaal duidelijk maar ik heb al wel een goed beeld.

Ik heb nog 1 mooie oude picture:
DSC01754.jpg
 
Vanavond weer een aantal spulletjes binnen gekregen, highflow was ook geweest maar jammer genoeg was er niemand. Morgen gelukkig wel:) Hier een aantal foto's van de activiteiten van deze avond.

Wat erin de pc komt:
1_zps0dbf28a8.jpg


Alles hangt netjes.
2_zpsb223a0f9.jpg


Na de 2de laag primer
3_zps40e64f26.jpg


na de eerste laag goud, ik heb er nog 1 over heen gedaan voor nog betere dekking:) na de eerste laag zag het er persoonlijk al heel vet uit ;)
5_zps67b34bdd.jpg


4_zps4e39a0b1.jpg


Dit was het wel weer voor vanavond. Morgen moet ik een tweaker helpen om een pctje te bouwen en vrijdag ben ik jarig :D dit weekend zal ik maar eens de tijd nemen om alles weer te monteren en de waterkoeling te testen.
 
Alvast gefeliciteerd! :D

Thanks!

Dat is veel sleeving zeg :p en je bent zelfs jarig op doomsday! Het ziet er wel al mooi uit ;)
(ff offtopic: ik wou dat ik ook zoveel hout had in m'n werkkamer :D)

Volgens mij is het veel afval dat er staat want mijn ouders hebben een inloop kast gemaakt en moeten nog 2 grote klerenkasten uit elkaar;) De sleeving is 50 meter:p is niet zo duur he. It's always a DOOM on my day :(
 
Terug
Bovenaan