• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
ok681w.jpg
 
Ahh bedankt! even kast beetje kantelen etc en toen was dit het resultaat:

IMG_20130405_204524.jpg


Eerste keer watercooling hé krijg je dat soort dingen! (daarom heb ik ook log gemaakt) :D


Edit: nu nog wel 1 probleem als ik mijn pc restart heb ik het probleem wel weer
 
Hou je reservoir goed vol. Na het afsluiten verzamelen de meeste luchtbelletjes in het circuit zich weer op de hogere plekken. Na het opstarten kan het dus lijken alsof je weer lucht bij gekomen is. Dit hoeft dus niet het geval te zijn. Na verloop van tijd loopt alle lucht vanzelf wel de loop uit. Hou dus we in die tijd het waterniveau van je reservoir in de gaten. Het liefst even boven die IN.

btw: Erg mooie foto! :023: Nog een paar van die pics en hij is rijp voor de http://forum.highflow.nl/f34/highflows-gallery-post-pics-your-water-cooled-rigs-4512/ :p
 
Nog even wat informatie en de voortgang van de build:)

Ik heb op aangeven van Kenny de reservoir in/out aangepast en die ziet er nu zo uit:



Ik heb net nog even een kleine bestelling gedaan bij Highflow met oa een Bitspower X-Station Power-Extension II - Blue.

Aankomende vrijdag heb ik de LAN-party van mijn clan:) Hier worden dan ook wel een paar mooie foto's gemaakt.
 
Terug
Bovenaan