• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Goeie service (klantenservice en behandeling van me bestelling)

DunceDict

New member
Hallo HighFlowers,

Ik heb gister avond (eigenlijk meer nacht) een bestelling geplaatst.. Hieruit bleek dat er 2 producten niet op voorraad waren.. waaronder: 2 fans en de mx-4 koelpasta (20g).

Freddy was zo aardig geweest om mij een mailtje te sturen en me te informeren over de nabestelling en dat ik eventueel andere producten zou kunnen kiezen omdat ik het pakketje snel wou hebben (zijn we gewend van freddy).

We hebben daarom een paar berichtjes over en weer gestuurd naar elkaar.. Freddy reageerde aardig snel (binnen minuutje of 10?) op de mailtjes die ik naar hem stuurde.. (Freddy had hopelijk pauze haha)

Het heeft voor mij alleen niet zo een super haast dus een paar daagjes wachten vormt ook geen probleem.. Dat heb ik Freddy verteld en hij vertelde me dat de fans waarschijnlijk binnen 2 dagen binnen zouden komen. Dat is mooi maar de levertijd van de mx-4 koelpasta (20g) was onbekend. Hij heeft me dus verteld dat ik dan beter een alternatief kon kiezen..

Dat heb ik gedaan en heb gekozen voor de mx-2 (30g) versie.

Het is natuurlijk niet zo dat je bij elke bestelling even alles kan veranderen/vervangen (scheelt Freddy ook weer extra werk). Hij heeft dus me bestelling vrij kort na het mailtje veranderd van de mx4 naar de mx2 en daarbij ook waardepunten uitgekeerd. Hij heeft me betaling al gehad en in ruil daarvoor had ik waardepunten voor de goedkopere mx2 gekregen aangezien die 2 euro (meer of minder geen idee maar rond de 2 euro) goedkoper is dan de mx4. Die zijn direct op mijn account bij geschreven.

Kortom, de bestelde producten worden zo spoedig mogelijk opgestuurd zodra de fans binnen zijn.

Conclusie: Bij een bestelling waarbij iets nabesteld moet worden en Freddy toevallig weet dat je het snel nodig hebt neemt Freddy contact met je op als je een alternatief kan kiezen. De antwoorden op mijn mailtjes waren razend snel (10 minuten vind ik erg snel aangezien bij andere bedrijven dit soms uren duurt of zelfs een dag). En als laatste: De teveel betaalde euro's worden in waardepunten weer uitgekeerd!

Dit alles was bij mij gebeurt en ben daarom ook zeer tevreden over HighFlow/Freddy.

Bij de volgende keer dat ik weer wat moet bestellen zal ik zeker weer bij HighFlow/Freddy terecht komen.

Eventuele typfouten of zinnen die niet correct zijn in het Nederlands zijn voorbehoud. (Ik had haast maar moest en zou een Review schrijven zodat de potentiële kopers die ''nu'' op de site kijken het kunnen lezen)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
SupaDutch1 goeie films site hier Films / Movies 1
fasster goeie zaak die highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
E Steeds blauw scherm met goeie temps Overclocking 19
Brutus Goeie Raad Gevraagd Waterkoeling 8
A great customer service HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
G Customer service HighFlow Webshop 2
Grav3D1gger Goede service HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M uitstekende service HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
WiSK De super service van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
C Bedankje voor de superb klanten service & community! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
alain-s Zoals altijd weer super snelle service van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Cygnitr0n Altijd goede service! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
arwin74 de corsair garantie service Cases en Modding 11
C Top service HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
B Perfecte service! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Vissa Top service, geen shop kan tegen Highflow op! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
88Gamer88 Extreem goede service bij HF :D. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
N Highflow > Top Service!!!!!!! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Impulse Super service:) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R Geweldige service HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Kan VMware service niet starten. Hardware & Software 5
V Perfecte service! HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
Johnny Prima service! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
P Kast Powder Coat service? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
D top service! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
T Geweldige service :) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Service van tegenwoordig :D HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
meneer peer Service :d HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
D Highflow service echt de max!!! HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
Edtje Weer TOP service van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
dragon_unleashed supersnelle service HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
ShaquilleMoreno Super service HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N Service first class HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy CPU Lapping Service Overige Koeling 267
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Irritaties bij sommige klantenservice medewerkers Algemene Discussies 32

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan