Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Twee blije gebruikers dus.
@Vitoriaaah: Hoe lang heb je hem al? Het is geloof ik al een wat ouder model.
@Wizzard22: Hoe zit het met de draadloze snelheid, vooral bij gelijktijdig gebruik en p2p downloaden. Ik had begrepen dat er maar een enkele antenne in zat, dus geen dualband N?
p.s. (volgens mij had ik mijn eigen topic aangemaakt? Maakt niet uit.)
Ik heb ook de DIR-655, bevalt me echt heel goed.
Start snel op, is goed te configureren (hoe meer opties hoe beter!) en haalt hoge snelheden met gemak.
Ik heb een Linksys WRT54G en die raadt ik af.
Moet om de zoveel dagen de router van de stroom afhalen en aanzetten, omdat die gewoon vastloopt.
Laatste firmware erop helpt ook niet.
Exact hetzelfde probleem hier met een WRT320N. Het wil echter bij mij nog vaak wat langer goed gaan als ik hem op de kop heb liggen (behalve een half uurtje terug, toen sloeg hij weer vast).
Ding wordt ook behoorlijk heet (kan aardig hete dingen oppakken met mn vingers, maar na een dag actief te zijn is die WRT320N niet op te tillen).
Ik ga nu ook een nieuwe router aanschaffen, zitten te twijfelen tussen deze twee na vele reviews lezen:
- Sitecom WL-350
- Netgear WNDR3700
Iemand nog tips/suggesties?
ik ben echt SUPER tevreden met de draytek vigor2130
max lan, internet en wireless snelheid (1gig netwerk)
uigebreide web interface met settings wat je wilt
Ik ben niet meer zo tevreden over mijn D-link DIR-655, dat k***eding crasht steeds als ik sneller dan 7 MB/s download...
Ik probeer nu om met bijbetaling een andere terug te krijgen (ik heb er nu al 3 verslonden met hetzelfde probleem), namelijk, net als Freddy, een Netgear WNDR3700.
Deze heeft een snelle cpu en deze scoort ook goed op smallnetbuilder.com.
Als het goed is krijg ik de WL-309 morgen al binnen.
Ik hoop het wel, kan ik er morgen mee spelen en hopelijk een flinke verbetering t.o.v. mijn WRT54G
Al een tijdje de Sitecom 300N-XR aangesloten. En behoorlijk tevreden over. Dat is volgens mij dezelfde versie als de "gaming" router.
Alleen dan niet specifiek "toegelegt" met gaming poorten ofzoiets. Snelheid is lekker, maar soms dan moet ik hem wel opnieuw opstarten.
Maar dat ligt meer aan Ziggo dan de router. Zijn nu continu bezig met de lijn om hem op 100Mbit te zetten.
Ja ok, dat snap ik. Maar als ik me modem reset, reset ik me router ook altijd.
Dat bedoelde ik eigenlijk, met dat ik dan geen verbinding heb. Dus me router was het probleem ook niet, dat weet ik.
Maar ik moet hem wel af en toe resetten. Maar dat komt door Ziggo.