Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
meestal kies ik indien mogelijk voor postNL met DPD eigenlijk nog geen issue's gehad, wel met GLS (dacht eerst dat het met DPD was >.<).1e bestelling ooit van highflow met GLS laten bezorgen (cpu block voor mijn coolermaster waterkoelsetje te upgraden, bestelling was onder weg dus ik wachten... en wachten... en wachten kijk op de website bestelling bezorgd....ehr...i think not.bleek dus ergens op het industrie terrein te zijn bezorgd, wel gewoon naar hun klanten service kunnen bellen en uitleggen wat fout was gegaan, volgende dag heb ik het dan alsnog gekregen. maar heb vroeger met postNL...of was het toen nog tnt.... en fedex ook wel issue's gehad, wachten op een bestelling de bezorg bus voor zien stoppen oprit op kijken (geen auto) en door rijden T.Trealiteit is gewoon dat die per bestelling vaak heel weinig tijd krijgen, en als ze iets zien wat ze gaat ophouden ze het liever vermeiden dan als een gek door het verkeer te moeten voor optijd bij de volgende te zijn (wat ze vaak alsnog doen, kwa rijstyl zou ik zeggen dat DHL de minste tijd krijgt, heb DHL busjes al tijd besparende maar gevaarlijke fratsen zien uithalen in het verkeer) al lijkt het dat ze meestal op vandaag wel genoeg bezorgers hebben, buiten in periodes dat je weet dat ze het druk hebben geen echte problemen gehad, wel 2-3x dat ze met 1 been al terug in de auto/bus zaten 10 seconden nadat de bel ging
meestal kies ik indien mogelijk voor postNL met DPD eigenlijk nog geen issue's gehad, wel met GLS (dacht eerst dat het met DPD was >.<).
1e bestelling ooit van highflow met GLS laten bezorgen (cpu block voor mijn coolermaster waterkoelsetje te upgraden, bestelling was onder weg dus ik wachten... en wachten... en wachten kijk op de website bestelling bezorgd....ehr...i think not.
bleek dus ergens op het industrie terrein te zijn bezorgd, wel gewoon naar hun klanten service kunnen bellen en uitleggen wat fout was gegaan, volgende dag heb ik het dan alsnog gekregen. maar heb vroeger met postNL...of was het toen nog tnt.... en fedex ook wel issue's gehad, wachten op een bestelling de bezorg bus voor zien stoppen oprit op kijken (geen auto) en door rijden T.T
realiteit is gewoon dat die per bestelling vaak heel weinig tijd krijgen, en als ze iets zien wat ze gaat ophouden ze het liever vermeiden dan als een gek door het verkeer te moeten voor optijd bij de volgende te zijn (wat ze vaak alsnog doen, kwa rijstyl zou ik zeggen dat DHL de minste tijd krijgt, heb DHL busjes al tijd besparende maar gevaarlijke fratsen zien uithalen in het verkeer) al lijkt het dat ze meestal op vandaag wel genoeg bezorgers hebben, buiten in periodes dat je weet dat ze het druk hebben geen echte problemen gehad, wel 2-3x dat ze met 1 been al terug in de auto/bus zaten 10 seconden nadat de bel ging