• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Glasvezel, ja of nee?

larsc2

New member
Hallo,

Wij kunnen hier in de buurt glasvezel krijgen als 30% van de huishoudens interesse heeft.
Nu hebben wij echter momenteel alles in een van ziggo 40/10 mbit.
Wat raden jullie aan, wel of geen glasvezel?

Het punt waarom ik twijfel is de tv, bij ziggo heb je gewoon overal kabel in huis, maar bij glasvezel gaat dit volgens mij anders?
 
JA!

Glasvezel gaat tot de stoppenkast en dar plug je je ziggo zooi op aan en klaar :D!

Enigste waarom de gemeente dat vraag is omdat heel de straat waarschijnlijk openmoet :D!
 
Inderdaad zo hebben ze ons ook aan de glasvezel gekregen.
Ziggo ondersteund idd geen glasvezel, maar je bent niet verplicht tot het afnemen van KPN diensten.
Ook al beweren verkopers van wel. Maar ik zou het idd doen, alleen om de stabiele lijn, lage ping en hoge upload al.
 
Het probleem is echter dat ze niet echt veen sneller internet beloven op het moment. Heb zo'n folder in de handen gehad maar het viel vies tegen. Upc is op het moment hier heer en meester, ik behaal de snelheden met gemak en ga dr vaak zelfs riant overheen.

Tuurlijk wil ik dat er glas komt te liggen, maar beloof me dan meer voor minder.
 
Zon pneumatische boor is een raket! Die slaat zich als het ware door de grond heen, enkel aan de gevel is een gat nodig voor de invoering, zou best glasvezel willen maar in het buitengebied is dat niet rendabel

En glasvezel hoeft maar 60 cm diep dus dat valt wel mee

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan