• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

GijsMF - Snuk

GijsMF

Junior Member
Laat mezelf hier dan maar even voorstellen. Ben Gijs en woon in het relaxte achterhoek op een melkveehouderij. Heb altijd al een liefde gehad voor hardware, trekkers en koeien melken. Sommigen zullen me erg goed kennen, kwam al een hoop bekende namen tegen hier op HF. Ben namelijk de vedette van Bouweenpc; Snuk :103:

Maar omdat ik het na meer dan 16k aan posts op die site een beetje gezien had kom ik eens hier kieken! Ben de laatste tijd ook een beetje aan het casemodden geslagen, maar blijf hardware altijd het fijnst vinden! Me i7 setup is te vinden in me onderschrift.

Hoop dat het me hier een beetje zal bevallen :006:
 
Hahahha Okkii was gewoon een randebiel, en ik heb er 3/4 jaar op de frontpage gewerkt en heb 16.5k aan posts, dat maakt mij toch wel de vedette of niet :icon_pidu:

Trouwens, voor diegene wie zich afvraagt wat MF betekent: Massey Ferguson, een trekkermerk waar ik er eentje van heb: Foto Massey Ferguson 3625 #253738

Lol evil_homer, patrick, blackwhizz en donnie, ook al een paar van die semi-vedettes. Mooi jullie hier ook te zien :p
 
Owja is HF er al zo lang ja? BG-computers had altijd wel een goede naam, lag ook bij mij om de hoek... Mis het toch wel gruwelijk hard, maarja... Hopen dat het met HF niet zo raar afloopt :p
 
Hahahha Okkii was gewoon een randebiel, en ik heb er 3/4 jaar op de frontpage gewerkt en heb 16.5k aan posts, dat maakt mij toch wel de vedette of niet :icon_pidu:

Trouwens, voor diegene wie zich afvraagt wat MF betekent: Massey Ferguson, een trekkermerk waar ik er eentje van heb: Foto Massey Ferguson 3625 #253738

Lol evil_homer, patrick, blackwhizz en donnie, ook al een paar van die semi-vedettes. Mooi jullie hier ook te zien :p
psst, hij is naar hier verhuist hoor :)
Wanneer ben ik full vendette dan?
Wat veel boeren hier uit twente hier btw..
Ben zelf ook enschedeer (spelvaudt) maar geen boer :p Ask Blackwhizz.
 
Terug
Bovenaan